اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

همه قرارگاه‌های مرتبط با مواسات فعال شوند/ اجازه ندهیم کسی احساس تنهایی کند

امام جمعه شهرکرد گفت: با توجه به رسیدن به ایام سال نو باید مجددا کمک‌های مؤمنانه و محسنانه قوت بگیرد و همه قرارگاه‌ها در این زمینه مهم فعال‌ شوند.

همه قرارگاه‌های مرتبط با مواسات فعال شوند/ اجازه ندهیم کسی احساس تنهایی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: بستر جمهوری اسلامی همانند ظرفی است که نیاز به محتوا دارد و همه نخبگان و فعالان انقلابی باید تلاش کنند از محتوای قرآنی و معنوی پر شود نه محتوانی نفسانی، دنیاطلبی و انسان‌های ناباب.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه همه ما در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول هستیم ادامه داد: باید عدالت بر جامعه حاکم شود، اقتصاد درون‌زا شکل بگیرد، در مقابل دشمنان ایستادگی عزت‌مندانه داشته باشیم و از یاس و ناامیدی دور شویم و اینکه بگوییم اینکار سخت است یا امیدی به آن نیست، حرف شیطان بوده و در درون خودمان هم کسانی هستند که در دام این حرف‌های ناامیدانه و مغایر اسلام افتاده‌اند.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مبازره در رفع تبعیض‌، ایجاد اقتصاد درون‌گرا و فرزند‌آوری، اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب تاکید دارند بر ایجاد دولت جوان انقلابی یعنی امید به آینده کشور و رفع مشکلات وجود دارد که لازمه آن استقامت در برابر جریانی است که می‎گوید نمی‌شود و نمی‌توانیم.

باید مجددا کمک‌های مؤمنانه و محسنانه قوت بگیرد و همه قرارگاه‌ها فعال‌ شوند

وی در ادامه با اشاره به گسترش ویروس کرونا در استان و لزوم رعایت بیشتر موارد بهداشتی، پرهیز از حضور در مراسمات ترحیم، عروسی و میهمانی‌هایی که در آن‌ها مسائل بهداشتی رعایت نمی‌شود گفت: با توجه به رسیدن به ایام سال نو باید مجددا کمک‌های مؤمنانه و محسنانه قوت بگیرد و همه قرارگاه‌ها در این زمینه مهم فعال‌ شوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آیات سوره انبیاء اضافه کرد: هیچ‌گاه نباید کسانی را که به گرفتاری مبتلا می‌شوند رها یا شماتت کرد تا احساس تنهایی کنند و نباید خود را از آزمایشات الهی مصون بدانیم.

وی با اشاره به اینکه دنیا محل آرامش و آسایش مادی نیست، بیان کرد: مؤمن باید در همه حال، سختی و راحتی امیدش به خدا باشد نه کانون‌های دنیوی قدرت و ثروت که رمز تقوا و عاقبت‌بخیری همین موضوع است.

انتهای پیام/68033/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول