اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دوران «بزن دررو» در غرب آسیا تمام شده است

امام جمعه مه‌ولات گفت: پیام حملات انصارالله به مواضع دشمن این است که دوران بزن و دررو در غرب آسیا تمام شده و آرمان بزرگ مقاومت که اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است، محقق خواهد شد.

دوران «بزن دررو»  در غرب آسیا تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مه‌ولات با بیان اینکه اولین قدم رسیدن به قله تقوا، ترک گناه است و تاکید خداوند بر ترک گناهان کبیره است، یکی از گناهان کبیره را انحرافات جنسی عنوان کرد و گفت: جامعه‌ای که درگیر این گناه شود دیر یا زود در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرد و یکی از مهم‌ترین راهکارهای در امان بودن جامعه و فرد از آلودگی‌های انحرفات جنسی، برطرف کردن نیاز‌های جنسی از راه حلال و مشروع است که این همان مسئله ازدواج است.

امام جمعه مه‌ولات تصریح کرد: درجامعه‌ای که جوانان امکان ازدواج نداشته باشند، انتظار پاک بودن از جوانان انتظار سختی است، بنابراین باید شرایط ازدواج آسان، به موقع و آگاهانه برای جوانان میسر شود اما متاسفانه به دلایلی از جمله تورم مهلک در جامعه و همچنین رسم و رسومات غلط باعث شده سن ازدواج بالا برود و در کنار آن متاسفانه دولت‌ها راهکار و راهبرد مشخصی برای ازدواج جوانان ندارند و این درحالی است یکی از وظایف حکومت دینی تسهیل در امر ازدواج جوانان است.

وی در ادامه با اشاره به هفته احساس و نیکوکاری افزود: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده در مه‌ولات تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، که متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی نیاز به کمک خیرین دارند و بهترین مکان برای کمک خانواده محروم کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام اسلامی با یادآوری روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، متذکر شد: بحران بشر مسئله محیط زیست است و مهم‌تر از مسئله کاشت درخت، حفاظت از آن و حفاظت از محیط زیست است که نمونه آن حفاظت از پارک جنگلی مه‌ولات است که متاسفانه به دست فراموشی سپرده شده و می‌‌توان با مدیریت خوب و هزینه اندک از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

امام جمعه مه‌ولات با تاکید بر اینکه پیام حملات انصارالله به مواضع دشمن این است که دوران «بزن و دررو»در غرب آسیا تمام شده است، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله آرمان بزرگ مقاومت و آرمان حاج قاسم که همان اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا است، محقق خواهد شد.

گفتنی‌است در پایان نمازجمعه مه‌ولات از چند تن از خیرین به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول