اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسیگر: کمالوند گفت بر می‌گردم/ هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین و استقلال انجام نشده است

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.

مسیگر: کمالوند گفت بر می‌گردم/ هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین و استقلال انجام نشده است

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه امروز مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ماجرای فراز کمالوند و تیم استقلال، اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته سه چهار جلسه طولانی داشتیم. مجموعه شاهین شهرداری بوشهر مخالف رفتن فراز کمالوند است. امروز هم برخی خواسته‌ها و مسائل در جلسه عنوان شد و پس از اتمام جلسه خروجی آن را به کمالوند منتقل کردیم. او ان‌شاالله فردا در اهواز و در کنار تیم شاهین شهردای بوشهر خواهد بود.

مدیرعامل شاهین بوشهر در مورد وضعیت قراردادی فراز کمالوند عنوان کرد: او قراردادش را فسخ نکرده و قراردادی هم با استقلال نبسته است. در جریان اینکه یکی دو جلسه در تمرینات استقلال بوده، نیستم اما در کل سیاست و دیدگاه شاهین شهرداری این است که راضی به جدایی کمالوند نیستیم. او هم مصاحبه‌ای کرده و گفته اهل نامردی نیست و جدا نمی‌شود. در جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده و شهردار داشتیم این مساله عنوان شد و خروجی را هم به کمالوند اطلاع دادیم.

وی در مورد اینکه آیا کمالوند در تماس تلفنی اعلام کرده که به اردوی شاهین بر می‌گردد، گفت: کمالوند به احتمال زیاد فردا در اهواز خواهد بود و ان‌شاالله بر می گردد. او گفت بر می‌گردم و تا ساعاتی دیگر هم برای بحث تهیه بلیت اقدام می کنیم.

مسیگر در پاسخ به این سوال که اگر کمالوند بر نگردد، آیا از او و باشگاه استقلال شکایت می کنند، اظهار داشت: ان شاالله بر می‌گردد.

وی در خصوص اینکه آیا با مددی مدیرعامل استقلال در این مورد صحبتی داشته، گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول