اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم مقابله با مافیای سوخت در سیستان و بلوچستان

امام جمعه زاهدان گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات این استان نشات گرفته از مافیای سوخت است که از دیگر نقاط کشور فرآورده های نفتی را وارد منطقه کرده و مردم باید مخاطرات جانی، اقتصادی و اجتماعی آن را تحمل کنند.

لزوم مقابله با مافیای سوخت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار کرد:بخش قابل توجهی از مشکلات این استان نشات گرفته از مافیای سوخت است که از دیگر نقاط کشور فرآورده های نفتی را وارد منطقه کرده و مردم باید مخاطرات جانی، اقتصادی و اجتماعی آن را تحمل کنند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام باری دیگر نشان دادند در هیچ زمانی دست از کینه توزی های خود بر نمی‌دارند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه ای دریغ نخواهند کرد.

امام جمعه زاهدان بر مقابله با مافیای سوخت در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات این استان نشات گرفته از مافیای سوخت است که از دیگر نقاط کشور فرآورده های نفتی را وارد منطقه کرده و مردم باید مخاطرات جانی، اقتصادی و اجتماعی آن را تحمل کنند.

وی قدردانی از نیروهای امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مردم فهیم بلوچستان نیز با عدم همراهی با آشوبگران و همراهی با مسوولان باری دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب ثابت کردند که جای قدر دانی دارد.

آیت الله محامی تاکید کرد: ضروری است در حوادث این چنینی بحث اطلاع رسانی سریع و دقیق به مردم فهیم استان مورد توجه ویژه قرار گیرد تا دشمنان با موج سواری رسانه ای وضعیت غیرواقعی از استان را به جهانیان مخابره نکنند.

امام جمعه زاهدان گفت: سپاه پاسداران در کنار حفظ امنیت در سیستان و بلوچستان با اجرای طرح های معیشتی و عمرانی برای توسعه استان گام های ارزنده ای برداشته است که قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگیری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که در آن جمع آوری می شود به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای تاثیرات ویژه ای است که از جمله آنها می توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

آیت الله محامی بر توسعه فضای سبز در زاهدان و مشارکت بیشتر مردم بر تعامل بیشتر با شهرداری در توسعه فضاهای سبز تاکید کرد.

امام جمعه زاهدان همچنین بر توسعه کانون های فرهنگی هنری در مساجد اهل سنت و تشییع استان تاکید کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های جذب و تربیت جوانان هستند.

اننتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول