اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

درخواست استاندار برای ساخت یادمان کشته‌های کرونا/ بازوند: به یاد هر فوتی یک درخت می‌کاریم!

وی در ادامه با اشاره به گذشت یک سال از شیوع بیماری کرونا در کشور، عنوان کرد: طی این یکسال حدود ۱۵۰۰ نفر از مردم استان قربانی بیماری کرونا شدند که باید یادمانی برای آنها ساخته شود، براین اساس از منابع طبیعی استان می خواهیم تا محلی را به عنوان یادمان برای قربانیان کرونا استان اختصاص دهد تا در این محل به تعداد این قربانیان درخت کاشته شود.

درخواست استاندار برای ساخت یادمان کشته‌های کرونا/ بازوند: به یاد هر فوتی یک درخت می‌کاریم!

استاندار کرمانشاه از اداره کل منابع طبیعی استان خواست تا با اختصاص محلی به عنوان یادمان به کاشت درخت برای قربانیان کرونا در استان اقدام کند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند به مناسبت آغاز هفته درختکاری با حضور در پویش «همکاشت، یک نهال، یک زندگی» که امروز (۱۵ اسفند) با همکاری دانشگاه رازی و اداره کل منابع طبیعی استان برگزار شد، اجرای این طرح را اقدامی بسیار ارزشمند خواند و اظهار کرد: اسفند ماهی است که در آن بوی بهار، شادی و نشاط می آید و اجرای چنین طرحی می تواند باعث افزایش مضاعف این احساس بین مردم شود. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای پویش «همکاشت، یک نهال، یک زندگی» بتواند حرکتی باشد که به یک نماد در استان و کشور تبدیل شود. 

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع درختکاری از همه دهیاران استان می خواهیم به همه روستائیان اعلام کنند تا هرکدام در مقابل منزل خود یک درخت کاشت کنند که اقدام خوبی است. 

وی در ادامه بااشاره به گذشت یک سال از شیوع بیماری کرونا در کشور، عنوان کرد: طی این یکسال حدود ۱۵۰۰ نفر از مردم استان قربانی بیماری کرونا شدند که باید یادمانی برای آنها ساخته شود. 

بازوند افزود: براین اساس از منابع طبیعی استان می خواهیم تا محلی را به عنوان یادمان برای قربانیان کرونا استان اختصاص دهد تا در این محل به تعداد این قربانیان درخت کاشته شود. 

طی مراسم امروز پویش "همکاشت، یک نهال، یک زندگی" که در دانشگاه رازی برگزار شد، 250 نهال کاشت شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول