اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم رعایت نکنند بناب وارد پیک چهارم کرونا می‌شود

امام جمعه بناب گفت: در سایه تلاش مسوولان، کادر درمان و همکاری شما مردم ویروس کرونا در شهرستان بناب به حداقل رسیده و باید تلاش کنیم تا نگذاریم این ویروس مجدداً جهش یابد.

مردم رعایت نکنند بناب وارد پیک چهارم کرونا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به اتفاقات و جریانات اتفاق افتاده در آن مقطع اظهار داشت: جامعه‌ای که به تمام معنا عقب مانده بود و بر محوریت بربریت و جاهلیت بود با بعثت پیامبر اکرم (ص) وضع اسلام روز به روز بهتر شد و اسلام جان دوباره گرفت و مستکبران روز به روز منفعل‌تر شدند.

وی سپس با تشریح اوضاع کنونی دنیا تصریح کرد: امروز تاریخ در کشور و دنیا تکرار می‌شود و پیشاپیش ظهور امام عصر(عج) محرومان روی زمین رمق می‌یابند و جامعه استکباری از این انقلاب و رشد روزافزون اسلام در دنیا احساس خطر کرده و از جریان رشد روزافزون منطقه‌ای اسلام آشفته‌تر می‌شوند.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: از این‌رو انسان‌های آزاده امروز دقیقاً باید بدانند که خداوند پشتیبان آنها بوده و بت‌های عالم یکی پس از دیگری نابود خواهند شد ولی اگر مسلمانان کمی مقاومت و استقامت داشته باشند.

باقری‌بنابی با تأکید بر اینکه امروز باید یکدل و یک جهت در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری قدم برداریم؛ یادآور شد: امروز در اثر صبر و استقامت مسلمانان نصرت الهی شامل حال مسلمانان شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قرار گرفتن در هفته احسان و نیکوکاری بر دستگیری از محرومان و نیازمندان جامعه تأکید و اذعان کرد: در آستانه عید قرار داریم و باید تا حد توان کمیته امداد را  برای رسیدگی به وضع معیشتی محرومان کمک و یاری کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های کادر درمان شهرستان همچنین مردم شریف بناب به‌خاطر رعایت مسائل بهداشتی بیان داشت: الحمدلله در سایه تلاش مسوولان، کادر درمان و همکاری شما مردم ویروس کرونا در شهرستان بناب به حداقل رسیده و باید تلاش کنیم تا نگذاریم این ویروس مجدداً جهش یابد.

باقری‌بنابی تصریح کرد: در شرایط فعلی بهترین و ضروری‌ترین امر به معروف و نهی از منکر توصیه مردم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و ‌به‌خاطر اینکه نگذاریم این بیماری در شهرستان جهش یابد تا حد امکان از دو ماسک استفاده کنیم، چرا که در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی در این وضعیت کادر درمانی و بیمارستان‌ها پاسخگوی بیماران نخواهند بود و در ایام عید نیز با حذف دید و بازدیدها در منزل نشسته و از طریق تلفن عید را به همدیگر تبریک بگوییم تا بلکه ان‌شاءالله از سال آتی شاهد ریشه‌کنی ویروس کرونا باشیم.

امام جمعه شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت حضور آگاهانه در انتخابات آتی ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در این خصوص و اهمیت آن در خطبه‌های نماز هفته‌های آتی صحبت خواهم کرد و امیدواریم خداوند ما را به راه حق هدایت فرماید.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول