اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حملات کور دشمن تاثیر در اراده محور مقاومت ندارد/ مطالبه اخراج آمریکا از منطقه جدی است

امام جمعه دماوند با اشاره به حمله اخیر نیروهای تروریست آمریکایی به پایگاه نظامی حشدالشعبی گفت: اینگونه حملات کور و نقطه‌ای تاثیری در اراده محور مقاومت ندارد و مطالبه اخراج آمریکا از منطقه جدی است.

حملات کور دشمن تاثیر در اراده محور مقاومت ندارد/ مطالبه اخراج آمریکا از منطقه جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در دماوند با اشاره به ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر اظهار کرد: خداوند با بعثت حضرت رسول اکرم بر ما منت گذاشته و لطف بزرگی به خاطر وجود رهبری الهی به ما کرده است، زیرا خانه کعبه بدون وجود رهبری در کنار آن سنگ‌های بی‌سود، زیانی بیش نیست.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص انفاق و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در نیمه دوم ماه اسفند برگزار خواهد شد؛ کمک به دیگران کمک به خودمان است و هیچ لذتی بالاتر از سهیم کردن محرومان در شادی‌ها و خوشحال کردن آن‌ها نیست.

امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه در خصوص حملات هوایی آمریکا به مناطق مرزی عراق و سوریه در اواخر هفته گذشته، تصریح کرد: حمله به مقر مستشاران ایرانی در پادگان امام علی (ع) در منطقه ابوکمال به دستور مستقیم بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شد، از هفت هدف شش هدف خالی و تنها در یک مقر تعدادی از نیروهای حشدالشعبی حضور داشتند که تنها یک نفر به شهادت رسید.

فتاح دماوندی افزود: بایدن باید بداند این گونه حملات کور و نقطه ای تاثیر زیادی در معادلات منطقه غرب آسیا و محور مقاومت نخواهد داشت، زیرا پس از شهادت سرداران مقاومت، منطقه ما دست خوش تغییرات جدی شده و مطالبه اخراج آمریکا از منطقه بسیار جدی است.

وی تاکید کرد: برای تامین انرژی پایدار کشور چاره ای جز توسعه برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای نداریم؛ پیمان‌های بین المللی پرضرر، سرعت کشور ما را در مسیر پیشرفت کاهش داده است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: رهبری و ملت مصمم به پیشرفت فنی و علمی کشور در زمینه انرژی هسته‌ای هستند و مسؤولین ما نباید به وعده‌های پوچ دولت چشم ببندند؛ جوانان نخبه و دانشمندان هسته‌ای آماده خدمت‌رسانی به نسل حاضر و آیندگان هستند.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول