اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقال زندان تبریز تسریع شود/ احداث زندان جدید تبریز با تغییر کاربری و تهاتر

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تسریع در جابه‌جایی زندان تبریز، تامین بودجه مورد نیاز برای ساخت زندان جدید را از طریق راه‌های جایگزین تامین منابع مالی خواستار شد.

انتقال زندان تبریز تسریع شود/ احداث زندان جدید تبریز با تغییر کاربری و تهاتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان‌های کشور، محل فعلی زندان تبریز را یکی از معضلات این شهر عنوان کرد و با اشاره به احداث زندان جدید در خارج از شهر، اظهار داشت: با روند فعلی اختصاص بودجه، راه زیادی تا تکمیل آن داریم و باید با راه‌های جایگزین تامین منابع، به تسریع این امر کمک کرد.

 وی افزود: زندان فعلی در بهترین و مرغوب‌ترین نقطه شهر قرار دارد و می‌توان با تغییر کاربری و تهاتر با شهرداری و یا دستگاه‌های دیگر از محل درآمد حاصله، به سرعت ساخت زندان جدید را تکمیل کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده و جرائم سازمان یافته در آن از متوسط کشوری پایین‌تر است، گفت: البته باید برای کاهش برخی رفتارهای فردی و ناهنجاری‌های اجتماعی بیش از پیش برنامه‌ریزی شود.

 وی همچنین با اشاره به فعالیت مرکز ماده ۱۶ و آماده‌سازی مرکز دوم برای بانوان، متذکر شد: با تلاش‌های دستگاه‌های متولی و خیران، تعداد معتادان استان از متوسط کشوری بسیار پایین‌تر بوده و معتاد متجاهر در استان وجود ندارد.

پورمحمدی از فعالیت تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه برای آزادی زندانیان و اشتغال آنها و حل مسائل خانواده زندانیان قدردانی کرد و افزود: با وجود شرایط کرونا و عدم برگزاری جشن‌های گلریزان، این سنت حسنه متوقف نشده و فعالیت‌های خوبی در استان انجام یافته است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول