اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری مسابقات استانی موتورکراس انتخابی قهرمانی کشور در سرخه + تصاویر

با برگزاری مسابقات استانی موتورکراس انتخابی قهرمانی کشور در شهرستان سرخه، برترین‌های این رقابت‌ها معرفی شدند.

برگزاری مسابقات استانی موتورکراس انتخابی قهرمانی کشور در سرخه + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، مسابقات استانی موتورکراس انتخابی قهرمانی کشور بعدازظهر امروز در پیست موتورسواری سرخه برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

مسابقات استانی موتورکراس در دو کلاس ۲۵۰ سی‌سی و ۴۵۰ سی‌سی جوانان و سوپرکلاس پیشکسوتان در دو رده سنی، با حضور ۳۰ شرکت‌کننده از هفت شهرستان استان سمنان در سرخه برگزار شد.

در کلاس ۲۵۰ سی‌سی جوانان، علی یعقوبی از سرخه به مقام نخست دست یافت و علی فخری از سرخه و جواد حمزه‌بیگی از دامغان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی‌سی جوانان مصطفی تیموری از دامغان بر سکوی نخست ایستاد و محمد مؤمنی از گرمسار و عباسعلی نطنزی از سرخه به ترتیب موفق به کسب جایگاه دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش سوپرکلاس پیشکسوتان سیدجمال میرمحسنی از گرمسار عنوان نخست را از آن خود کرد و محسن یعقوبی از سرخه دوم شد و امیر حاجی‌زاده از دامغان نیز به مقام سوم رسید.

حدود ۵۰ ورزشکار سازمان‌یافته در بخش موتورسواری در رشته موتورکراس فعالیت دارند که از این تعداد هیچ‌کدام از بانوان نیستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول