اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سرمایه‌گذاری 98 میلیارد تومانی برای اشتغالزایی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 98 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای اشتغال جامعه هدف توسط این نهاد و خیران انجام شده است.

سرمایه‌گذاری 98 میلیارد تومانی برای اشتغالزایی مددجویان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان یکی از اولویت‌های کمیته امداد در ارائه خدمات به جامعه هدف است و در همین راستا سالیانه 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه کمیته امداد برای اشتغالزایی 4 هزار مددجو در سال جاری گفت: این نهاد با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و ارائه خدمات اثربخش به دنبال ایجاد درآمد اثربخش و اشتغالزایی برای مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه فقرزدایی و توانمندسازی از اولویت‌های کمیته امداد در اشتغالزایی محسوب می‌شود، افزود: با همین نگاه بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت به ویژه فعالان کسب و کار، جهادگران کارآفرین، ظرفیت کاریابی و خیران کارآفرین از اولویت‌های اصلی این نهاد در این بخش است.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغالزایی و فراهم کردن فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان تحت حمایت، متأثر از سیاست‌ها و راهبردهای کلان کشوری این نهاد بر اساس دو کلان پروژۀ راهبری شغلی و هدایت شغلی انجام می‌شود، تصریح کرد: با همین رویکرد و سرمایه‌گذاری بیش از ۹۸ میلیارد تومانی این نهاد، از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند اشتغال و کاریابی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال یک هزار و ۶۷۴ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است، اضافه کرد: این تسهیلات در قالب وام کارگشایی و به منظور کمک به رفع مشکلات ضروری و اورژانسی به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است،

وی اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 6 میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان از مجموع تسهیلات پرداختی از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند، به منظور ایجاد ۳۵۰ طرح اشتغال و ارائه آموزش کسب و کار به جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول