اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۵ محصول صنایع دستی «بیرجند» برنددار شدند

پنج برند محصول صنایع دستی شهرستان بیرجند امسال در رشته‌های حوله‌بافی و تراش سنگ ثبت شده است.

۵ محصول صنایع دستی «بیرجند» برنددار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسنعلی فولادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج برند محصول صنایع دستی شهرستان بیرجند امسال ثبت شده است.

وی افزود: این برندها در رشته‌های حوله‌بافی و تراش سنگ بوده است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند عنوان داشت: ثبت برند مصنوعات و کالاها به منزله شناسنامه‌دار کردن آن محصول است و با توجه به رونق روزافزون فروش مجازی ضرورت داشتن برند محصولات بیش از پیش احساس می‌شود.

فولادی تصریح کرد: ثبت برند در کلیه رشته‌های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می‌باشد که می‌تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه باعث افزایش ارزش تجاری شود.

وی اضافه کرد: فعالان صنایع دستی به وسیله ثبت برند هم اعتماد مشتریان خود را نسبت به محصولات افزایش می‌دهند و هم به راحتی و با خیال آسوده می‌توانند برای محصولاتشان تبلیغات انجام دهند.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند عنوان داشت: متقاضیان می‌توانند با داشتن مجوز صنایع دستی نام تجاری خود را به صورت برند فارسی و با داشتن کارت بازرگانی به صورت لاتین ثبت نمایند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول