اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فروش دلار تقلبی چشم در چشم صرافی‌ها/خرید ارز از مراکز غیر رسمی ممنوع

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران کلانتری 11 مرکزی کرج، فردی که اقدام به فروش دلار تقلبی در مقابل صرافی‌های اطراف میدان سپاه می کرد دستگیر و از او 49 هزار و 250 دلار تقلبی کشف شد.

فروش دلار تقلبی چشم در چشم صرافی‌ها/خرید ارز از مراکز غیر رسمی ممنوع

سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران کلانتری 11 مرکزی کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش ارز تقلبی توسط فردی در مقابل صرافی‌های حوالی میدان سپاه کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی متهم او را زیر نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب نامبرده را حین فروش دلار تقلبی با قیمت پایین تر از نرخ بازار دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 985 عدد اسکناس تقلبی 50 دلاری کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع از متهم 49 هزار و 250 دلار تقلبی کشف شده، تصریح کرد: کارشناسان ارزش واقعی دلارهای کشف شده را حدود 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فیض جعفری در پایان به شهروندان توصیه کرد از خرید ارز از مراجع غیررسمی خودداری کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول