اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع گوشت قربانی تا تهیه بسته‌های عیدانه

بانوان طلبه بسیجی شاهرود، همچنان در کمک به نیازمندان در خط مقدم خدمت مؤمنانه حضور فعال دارند و به توزیع گوشت قربانی و تهیه بسته‌های عیدانه برای این افراد پرداختند.

کمک مؤمنانه در شاهرود/ از توزیع گوشت قربانی تا تهیه بسته‌های عیدانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در ایام شیوع کرونا، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد که در این میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه بسیجیان در خط مقدم این کمک‌ها قرار دارند و در کنار اقدامات مختلفی که در خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های پزشکی، بهداشتی و سازندگی انجام می‌دهند، در کمک مؤمنانه نیز از ابتدای شیوع کرونا در میدان بوده و همچنان با تمام توان در تلاش هستند.

در این میان طلاب و روحانیون جهادی نقش فعالی داشته و دارند و بانوان بسیجی طلبه پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود نیز فعال هستند و اقدامات متنوعی را در ایام ماه رجب اجرا کرده‌اند.

قربانی یک رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین خانواده‌های کم برخوردار و هدیه ثواب قربانی به ارواح مطهر پدران آسمانی، به همت خیران، اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق (ع) به مبلغ دو میلیون و ۸۳۰ هزار تومان توسط گروه جهادی شهید حججی طلاب خواهر بسیجی انجام شد.

تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته عیدانه بین خانواده‌های کم‌برخوردار که اسم فرزندانشان علی و فاطمه بود، در محلات کم‌برخوردار شاهرود انجام شد و اهدای جوایز به برندگان مسابقه فاطمه‌شناسی در اردوی جهادی شهید حججی در محلات اسلامی شاهرود صورت گرفت.

۳۰۰ پرس آبگوشت و ۱۱۰ پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار محلات اسلامی شاهرود به همت گروه جهادی شهید حججی پایگاه خواهران طلاب شاهرود انجام شد و این اقدامات همچنان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول