اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرای فلسطینی در زندان «عوفر»، اعتصاب غذا می‌کنند

باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی خبر داد که اسرا قصد دارند از یکشنبه آینده اقدامات اعتراضی علیه صهیونیستها را آغاز کنند که شاید به اعتصاب غذای تدریجی برسد.

اسرای فلسطینی در زندان «عوفر»، اعتصاب غذا می‌کنند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی از شکست مذاکرات بین اسرا و مدیریت زندان صهیونیستی «عوفر» خبر داد.

این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای خبر داد، مدیریت این زندان، سرکوب و تفتیش را افزایش داده و به جای رفع مطالبات اسرا، تهدید کرده که  سرکوب را افزایش خواهد داد.

خبرگزاری «صفا» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، اسرای زندان عوفر با وضعیت بسیار دشواری روبرو هستند و اخیرا با افزایش سرکوبهای و شکنجه‌ها، وضعیت آنان وخیمتر شده است.

این باشگاه خبر داد که اسرای فلسطینی در اعتراض به این وضعیت تصمیم گرفته‌اند از یکشنبه آینده اقدامات اعتراضی را آغاز کنند که شاید به اعتصاب غذای تدریجی برسد.

این در حالی است که اسرای فلسطینی مجبور هستند لوازم ضروری خود را خریداری کنند و صهیونیستها نیز، نیازهای اولیه اسرا را مرتفع نمی‌کنند.

مهمترین مطالبات اسرای فلسطینی توقف تفتیش، سرکوب و مرتفع کردن نیازهای اولیه آنان و بهبود نوع و مقدار غذاست.

اسرای فلسطینی در حال حاضر نیازمند مواد ضد عفونی کننده و شست‌وشو هستند، ولی صهیونیستها کوچکترین اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهند؛ حتی اخیرا چندین ساعت، آب زندانها را نیز قطع کردند.

الاسیر تأکید کرد، از آغاز سال جاری میلادی، اسرای حاضر در عوفر که تعدادشان به 900 نفر می‌رسد، به شدت تفتیش و سرکوب می‌شوند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول