اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آقای املاک تحولی نوین در صنعت ساختمان

باتوجه‌به اینکه در دنیای کنونی اهمیت به مدیریت زمان و هزینه‌ها جزئی از اولویت‌های زندگی شهری به شمار می‌رود در چندساله اخیر با ورود علم و تکنولوژی به‌تمامی صنایع زمینه‌ای فراهم شده که شهروندان با بهره‌گیری از وبسایت‌ها و پلتفرم‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن نیازهای خود را تأمین کنند.

آقای املاک تحولی نوین در صنعت ساختمان

. در این شرایط حوزه مسکن نیز از این امر مستثنی نبوده و باتوجه‌به نیاز شهروندان وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها فعالیت خود را در این بخش آغاز کردند تا شهروندان در کمترین زمان ممکن یکی از اساسی‌ترین نیازهای خود را پاسخ داده و سرپناهی امن و مناسب را برای خود و خانواده تأمین کنند. اما در این میان برخی از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها قدم‌هایی را فراتر نهادند تا بخش بیشتری از نیازهای شهروندان را در زمینه ساخت‌وساز و مسکن پاسخ دهند تا بدون دغدغه زندگی کم‌هزینه و مطلوبی را تجربه کنند که یکی از آنها وبسایت آقای املاک است.

در همین خصوص مهندس ایمان خدابخش مدیرعامل و مؤسس وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک می‌گوید: در حال حاضر بیشتر وبسایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه املاک با ثبت و نمایش آگهی مشاوران املاک و شهروندان و نمایش آن در وبسایت و اپلیکیشن‌های خود به فعالیت می‌پردازند تا در کمترین زمان ممکن دغدغه خرید و اجاره مسکن برای شهروندان رفع شود اما آقای املاک که حائز دریافت رتبه نخست جشنواره وب و موبایل در بخش آرای مردمی شده است شرایطی را ایجاد کرده که تمامی نیازهای ملکی شهروندان از طریق این مجموعه تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 300 صنعت مستقیم و بالغ بر 1200 شغل مرتبط با صنعت ساخت‌وساز در کشور وجود دارد، می‌افزاید: با استفاده از این وبسایت و اپلیکیشن هر کاربری که از شغلی مرتبط با صنعت ساختمان برخوردار باشد به‌راحتی می‌تواند آگهی‌های خود را به‌صورت رایگان در فضای امن آقای املاک به اشتراک گذاشته تا برحسب نیاز کاربران گامی را در جهت رفع مشکلات مسکن کاربران بردارد. این یعنی در آقای املاک، برای نخستین بار یک زنجیره کامل از چرخه تامین و مصرف و مشاغل مرتبط با مسکن در قالب یک پلتفرم ایجاد شده است.

خدابخش با تأکید بر اینکه آقای املاک نخستین سوپر اپلیکیشن ملکی در ایران است، ادامه می‌دهد: آقای املاک که به‌عنوان پرچم‌دار پلتفرم‌های ملکی به فعالیت می‌پردازد با بهره‌گیری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات و برخورداری از هوش مصنوعی زمینه‌ای را ایجاد کرده که هر کاربری با هرسن و سال و ادبیاتی به‌راحتی بتواند تمامی نیازهای خود را در صنعت ساختمان پاسخ دهد.

مدیرعامل وبسایت و پلتفرم آقای املاک در خصوص محصولات و خدمات این مجموعه می‌افزاید: ثبت آگهی رایگان ملکی و مشاغل سلختمانی ، مهندسی فروش پروژه‌های ساختمانی با نام آقای پروژه در قالب خدمات ویژه در قسمت پروژه ها، پنل تخصصی آقای مشاور با پیشرفته‌ترین خدمات، ارائه روزانه فایل‌های شخصی و جدید در بخش آقای فایلینگ، محاسبه دقیق کمیسیون با آقای کمیسیون و همچنین ارائه خدمات بین‌المللی املاک از خدماتی است که مجموعه برای کاربران ارائه کرده تا تمامی نیازهای شهروندان در حوزه مسکن در وبسایت و پلتفرم آقای املاک مرتفع شده و از سردرگمی آنها جلوگیری شود زیرا آقای املاک به ارائه بهترین خدمات ملکی با کمترین زمان و هزینه برای کاربران می‌اندیشید.

به گفته خدابخش، پلتفرم آقای املاک به‌زودی در کشورهای منطقه نیز خدمات مشابهی را ارائه خواهد کرد که این اقدام موجب ارزآوری و صادرات تکنولوژی به کشورهای دیگر خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول