اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سازش بیش از 11 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان

رئیس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱ هزار و ۲۸۲۰ فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان به سازش ختم شده است.

سازش بیش از 11 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از مجموع ۳۲ هزار و ۳۹۰ فقره پرونده قابل صلح در شوراهای حل اختلاف استان، ۱۱ هزار و ۲۸۲ فقره پرونده با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان به سازش رسیده است.

وی افزود: از ابتدای امسال ۴۵ هزار و ۹۷۸ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شده که از این تعداد ۴۵ هزار و ۲۵۵ فقره پرونده مختومه شده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف استان، ۲۹ هزار و ۸۶۴ فقره پرونده وارده حقوقی و ۱۶ هزار و ۱۱۴ فقره پرونده وارده کیفری بوده است.

بندانی همچنین از مجموع پرونده های وارده، ۴۳ هزار و ۷۹۴ فقره پرونده وارده شهری و ۲ هزار و ۱۸۴ فقره پرونده وارده روستایی بوده است.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول