اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تاکید بر نهادینه‌کردن و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت این مهم تاکید کرد.

تاکید بر نهادینه‌کردن و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی پیش از ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرات شهدای زن و همچنین ایثارگر لرستان، اظهار کرد: این‌گونه جلسات از باب یادآوری و قدردانی است، اما به طور قطع اقدامات فرهنگی و برنامه‌ریزی‌ها بایستی به شکلی باشد که تجلیل از مقام ایثار و شهادت به صورت فرآیندی و در طول زمان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: الگوها و معیارهای مقاومت و ایثار و شهادت در زمان قبل از پیروزی، جنگ تحمیلی و بعدها مدافعان حرم، باید روز به روز عمیق‌تر و تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به حضور حماسی زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس، افزود: زنانی با توانمندی فنی همچون پزشکی و پرستاری در خط‌وط مقدم جبهه ایثارگری کردند و نیز بانوانی که در عملیات‌های بمباران جانباز و یا شهید شدند.

ثمینی با تاکید بر نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تا زمانی که این فرهنگ به طور عملی در نقاط مختلف در فکر فرزندان جاری شود از توطئه‌های شوم دشمنان در امان هستیم.

وی بیان داشت: بایستی بر اساس اندیشه‌های بازماندگان جنگ و خانواده‌های شهدا برنامه‌های نرم‌افزاری را تولید کرد تا بتوان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار گام موثری برداشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول