اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

لیگ مسئولین «فارس من»؛ آیت‌الله رئیسی خدمت‌گزارترین مسئول سال شناخته شد +جزئیات

گروه فارس من، هفته‌های گذشته یک لیگ با حضورهزاران نفر از مخاطبان با عنوان «کی بیشترازهمه برای مردم کار می‌کنه؟» در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار کرد. رئیسی بعنوان منتخب نهایی مردم شناخته شد.

لیگ مسئولین «فارس من»؛ آیت‌الله رئیسی خدمت‌گزارترین مسئول سال شناخته شد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس،گروه فارس من، هفته‌های گذشته یک لیگ با مشارکت هزاران نفر از مخاطبان با عنوان «کی بیشترازهمه برای مردم کار می‌کنه؟» در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار کرد. این لیگ که به منظور انتخاب خدمت‌گزارترین مسئول از سوی مردم در سال ۹۹ برگزار شد با برگزیده شدن آیت الله رییسی در پایان دوهفته، به کار خود پایان داد. در این لیگ، ۱۶ نفر از مسئولان ارشد نظام در ۸ گروه دو نفره به رقابت پرداختند. شرح گروه‌بندی مسؤلین را در جدول زیر ملاحظه کنید:

در گروه نخست، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و آیت الله رییسی رییس دستگاه، در گروه دوم، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در گروه سوم نیز سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و محمدجواد جهرمی وزیر ارتباطات، رقیب همدیگر در لیگ مسؤلین فارس من بودند.

در گروه بعدی، عبدالعلی عسگری رییس سازمان صداوسیما و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، محمد جواد ظریف وزیر خارجه و بیژن زنگنه وزیر نفت، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و رضا اردکانیان وزیر نفت، فرهاد دژپسند وزیراقتصاد و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با یکدیگر در این لیگ پرداختند.

در گروه پایانی و هشتم گروه فارس من، سعید نمکی وزیر بهداشت و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رقیب یکدیگر در این لیگ بودند. در پایان این مجموعه رقابت‌ها که با مشارکت هزاران نفر از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی مختلف فارس من مواجه شد، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با کسب ۶۴درصد از آراء مخاطبان فارس من، به عنوان منتخب نهایی انتخاب شد.

فارس من را در بسترهای مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با آدرس @my_farsnews جستجو و دنبال کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول