اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فردا برگزار می‌شود

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از برگزاری اختتامیه جشنواره با حضور برگزیدگان خبر داد.

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی قنبری‌مصیر دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مازندران به دلیل وضعیت قرمز کرونا با تاخیر مواجه شد که با تلاش‌های رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران مقرر شد که در روز یک شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۹ صبح در سالن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شود.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور برگزیدگان جشنواره با تعداد محدودی از مسؤولین و مدعوین و حضور اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ای استان برگزار می‌شود و از نفرات برتر در این جشنواره تقدیر صورت می‌گیرد.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران خاطرنشان کرد: بیش از ۶۳۶ اثر شاخص در جشنواره ابوذر امسال توسط اصحاب رسانه ارسال شد که از بین اینها آثار برگزیده‌ای در بخش‌های مصاحبه ، گزارش، یادداشت، گزارش و مستند تصویری، تیتر، خبر، عکس و مکتب سلیمانی انتخاب شده است که در روز اختتامیه از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول