اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دو تن دیگر از مدافعان سلامت خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا شهید شدند

در روزهای اخیر، دو تن دیگر از مدافعان سلامت استان خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

دو تن دیگر از مدافعان سلامت خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا شهید شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طی روزهای اخیر و همزمان با جریان یافتن پیک کرونا در خوزستان دو تن دیگر از مدافعان سلامت این استان بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

هاجر عیدی زاده از پرسنل شبکه بهداشت گتوند و محمدعلی حسن علیزاده از پرسنل شبکه بهداشت مسجد سلیمان دو فرد مبتلا به کرونا بودند که علی رغم تلاش کادر پزشکی جان باختند.


فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با صدور پیامی به بازماندگان آن‌ها و مدافعان سلامت استان خوزستان تسلیت گفت و افزود: متاسفانه وضعیت بغرنج شیوع کرونا در خوزستان منجر به افزایش مخاطرات برای کادر جان بر کف بهداشت و درمان استان شده، با این وجود این عزیزان در راه دفاع از سلامت مردم ثابت قدم هستند اما این سوال را باید پرسید که قلیلی از جامعه با درگذشت چند نفر دیگر از خادمان سپیدپوششان قرار است دست از پروتکل شکنی و بازی با جان خود و سایرین بردارند؟

هفته گذشته نیز دو تن دیگر از مدافعان سلامت بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند و این اتفاق نشانه‌ای از وضعیت بسیار بحرانی کرونا در خوزستان است که کادر درمان زیر فشار پر رنج آن به سختی ایستاده‌اند و برای کنترل وضعیت نیاز به مدیریت و تدبیر بهتر مسوولان ملی و مدیران استانی است.

 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول