اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

کرونا جان ‌۸۲ بیمار دیگر را گرفت/ 43 شهر در وضعیت قرمز و نارنجی

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۲۱۲ بیمار جدید کووید ۱۹ طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: در این مدت 82 بیمار جان خود را از دست دادند.

کرونا جان ‌۸۲ بیمار دیگر را گرفت/ 43 شهر در وضعیت قرمز و نارنجی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۸۱ هزار و ۶۸۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۵۹۴ نفر رسید.

لاری بیان داشت:خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. سه هزار و ۷۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۱۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۹۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. 

وی متذکر شد:شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول