اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

5500 عرصه اقتصادمقاومتی با اشتغال 7 هزار نفر در گلستان اجرا شد/ 60 هزار نیروی جهادی پای‌کار مقابله با ویروس کرونا

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: 5 هزار و 500 عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از 7 هزار نفر و اختصاص 100 میلیارد تومان در استان گلستان اجرا شد.

5500 عرصه اقتصادمقاومتی با اشتغال 7 هزار نفر در گلستان اجرا شد/ 60 هزار نیروی جهادی پای‌کار مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن ملک‌حسینی ظهر امروز در نشست‌ خبری با اصحاب رسانه و تشریح اقدامات سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: ۵ هزار و ۵۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از ۷ هزار نفر و اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان در استان گلستان اجرا شد که از طریق مشاوره، تسهیل در راه‌اندازی و ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی محقق شده است.

وی با برشمردن مزیت‌های استان گلستان و بسترهای خوب کشاورزی، اقتصادی، گردشگری تصریح کرد: رسانه‌ها باید در زمینه مطالبه‌گری تلاش کنند.

*کمبود و وابستگی به مرغ و نهاده‌های کشاورزی در شأن مردم نیست

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با اشاره به عدم زیرساخت‌های مناسب در بخش کشاورزی استان گفت: گلستان یک استان کشاورزی است اما در مقایسه با استان مازندران در بخش کشاورزی رشد نکرده، گرچه تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما کامل نیست.

ملک‌حسینی بر لزوم مدیریت واحد تاکید کرد و گفت: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که به خام‌فروشی گرفتار است عزم جدی باید انجام شود تا از این وضعیت عبور کنیم.

وی کمبود و وابستگی به نهاده‌ها، مرغ و ... را در شأن مردم ندانست و اظهار کرد: با همت و کار جهادی باید مزیت‌های استان را تقویت کرد.

* با اجرای طرح‌های نیمه‌تمام گلستان سفره مردم تغییر می‌کند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان افزود: در زمینه صنایع تبدیلی، مدیریت منابع آبی، پتروشیمی، بندر اینچه‌برون، منطقه آزاد، زهکش‌ها، آب‌بندان‌ها و ... اگر موانع برطرف شود یقینا سفره مردم تغییر خواهد کرد.

ملک‌حسینی با بیان اینکه بسیج سازندگی با محوریت «خدمت جهادی، انقلابی و بی‌منت» فعالیت می‌کند، گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و بسیج سازندگی در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

وی با اشاره به احیای زمین‌های شور و لب‌شور استان توسط سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: تسطیح و یکنواخت‌سازی ۳۲۰ هکتار و اجرای عملیات کانال بتنی به طول ۲.۵ کیلومتر از اقدامات بسیج سازندگی است.

* 6200 گروه جهادی گلستای پای کار مقابله با ویروس کرونا

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از انجام مطالعات و عملیات آبیاری در سطح ۳۶۰ هکتار در بخش کشاورزی خبر داد.

ملک‌حسینی از حفر و برقی کردن دو حلقه چاه همچنین ۶۰ عملیات آبیاری نوین خبر داد و گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه نینوا ۲ هزار مترمکعب احداث استخر آب انجام گرفته است.

وی در خصوص عملکرد بسیج سازندگی سپاه نینوا در زمینه مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: ۵۹ هزار و ۵۸۶ نیروی جهادی در قالب ۶ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در این بخش پای کار آمدند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول