اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پایان مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در نیشابور

آخرین بخش عملی یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی فناوری نانو که طی سه روز از ۱۴ اسفند تا ۱۶ اسفند همزمان با سه شهر دیگر کشور در محل پژوهشسرای مسیح آبادی نیشابور برگزار شد، ظهر امروز به پایان رسید.

پایان مرحله نهایی یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور آخرین مرحله عملی المپیاد دانش آموزی بین چهار دانش آموز مقطع دبیرستان ظهر امروز به  پایان رسید.

در سومین روز از مرحله المپیاد عملی دانش‌آموزی نانو دانش آموزان نمونه‌ها را از داخل کوره برداشتند؛ سپس نمونه‌های حاضر شده توسط ناظر ستاد پلمپ و برای انجام تست‌های نهایی به همراه ناظر به تهران فرستاده شد.

پس از این دانش آموزان در کارگاه آموزش مجازی روش‌های آنالیز مواد شرکت کردند.

فاطمه خسرونژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این آموزش‌ها به دانش‌آموزان در ارائه نمونه‌هایی که در آینده انجام می‌دهند، بسیار موثر است.

مدیر المپیاد افزود: بعد از اعلام نتایج تست‌های ارسالی به تهران دانش‌آموزان در مصاحبه‌ای آنلاین که آخر این هفته برگزار می‌شود نتایج را در مقابل داورانی که از اساتید دانشگاهی هستند تحلیل و نتایج همه فعالیت‌های انجام شده طی این سه روز را ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: در پایان با جمع کردن نمره این مصاحبه به همراه کار آزمایشگاهی دانش‌آموزان و آزمون کتبی که دیروز برگزار شده بود، مدال‌های طلا، نقره و برنز در تاریخ ۲۵ اسفند ماه در اختتامیه آنلاین تحویل شرکت‌کنندگان خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول