اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هدیه شرکت مترو به اهالی مناطق پیرامونی کارگاه های عمرانی

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اجرای پویش همسایه سپاس گفت: از اهالی مناطق پیرامونی کارگاه های عمرانی مترو تقدیر می شود.

هدیه شرکت مترو به اهالی مناطق پیرامونی کارگاه های عمرانی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره برگزاری پویش همسایه سپاس اظهارداشت: دردسرهای انجام عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، همواره گریبانگیر اهالی محدوده های پیرامونی این کارگاه ها بوده و در محیط فعالیت های شهری، چنین مساله ای گریز ناپذیر است.

وی افزود: در واقع این همسایگان کارگاه های عمرانی هستند که بیشتر از سایر شهروندان با مشکلات طرح های شهری مانوس می شوند که البته همواره با متانت، صبر و بردباری، خادمان خود را در مدیریت شهری همراهی کرده اند.

 مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: گرچه شهرداری تهران نهایت سعی خود را در کوچک سازی کارگاه های عمرانی و جلوگیری از اغتشاشات بصری و سایر موارد مرتبط مبذول می دارد اما به هرحال ایجاد هر امکان زیرساختی در مناطق و‌ محلات مزاحمت‌هایی در پی‌ دارد که اقتضای کارهای عمرانی است.

امام بیان داشت: با این اوصاف امیدواریم در پایان عملیات اجرایی هر ایستگاه مترو، شهروندان تهرانی و خصوصا اهالی محله های پیرامونی ایستگاه ها، ضمن عفو خدمتگزاران خود در مجموعه شهرداری تهران، ان شاءالله با دل خوش و در کمال صحت و سلامت، از مواهب و برکات امکانات جدید ایجاد شده استفاده کرده و پس از سال ها تحمل کارگاه های عمرانی، کامشان شیرین شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پویش همسایه؛ سپاس با  همکاری مشترک واحد بسیج شرکت مترو، شهرداری مناطق مرتبط با محل وقوع هر ایستگاه و اداره روابط عمومی شرکت مترو، اخیرا آغاز شده و بعد از مراسم افتتاح ایستگاه های دولاب و میدان قیام، با سرکشی به درب منازل، مغازه ها و واحدهای اداری و تجاری املاک پیرامونی این دو ایستگاه، برای نخستین بار جنبه عملیاتی پیدا کرد.

گفتنی است؛ در این‌ پویش نمایندگان شرکت مترو و مناطق مربوطه، با اهدا یک هدیه  یک شاخه گل و یک لوح تقدیر، از کسبه و ساکنان املاک پیرامونی ایستگاه های تکمیل شده مترو قدردانی کرده و بابت مشکلاتی که در طول سال های ساخت هر ایستگاه متحمل شده اند، دلجویی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول