اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ایجاد ۲ تغییر در فرمانداری ویژه آمل

مراسم تودیع و معارفه بخشداری مرکزی و معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آمل ظهر امروز برگزار شد که به ترتیب صدیقه حق‌شناس و رضا مقدم عهده‌دار مسؤولیت‌ها شدند.

ایجاد ۲ تغییر در فرمانداری ویژه آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، این روزها شاهد دو تغییر اساسی در فرمانداری ویژه شهرستان آمل هستیم که تغییرات در معاون امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی اتفاق افتاده است.

در نخستین تغییر صدیقه حق‌شناس که مسؤولیت دفتر امور بانوان، اداره امور سیاسی و روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد را در کارنامه دارد، به جای اصغر کردی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

در دیگر تغییر، رضا مقدم که در گذشته به مدت سه سال و نیم بخشدار لاریجان مازندران بوده با حفظ سمت بازرس ویژه استاندار مازندران به جای زینب سلطانی بخشدار مرکزی فرمانداری آمل شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه معاونت عمرانی و بخشداری مرکزی فرمانداری، اظهار کرد: فرصت برای خدمت به مردم برای هر فردی مهیا نمی‌شود و باید این فرصت بزرگ را برای خدمت به خلق در راستای جلب رضایت خداوند به بهترین شکل استفاده کنیم.

علیرضا شریعت با اشاره به اینکه هر دستگاه و نهاد دولتی و اجرایی باید در امر توجه به ارباب رجوع بهترین عملکرد را به ثبت برساند، افزود: فرمانداری نهادی سیاسی و بزرگ است که مردم در همه بخش‌ها به آن مراجعه می‌کنند و انتظار برآوردن نیاز آنها به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: امروز هر پست و سمت به عنوان امانت در اختیار ما قرار دارد و باید بهترین شکل امانت‌داری کنیم.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه ما از مردم طلبکار نیستیم بلکه بدهکار به مردم هستیم، یادآور شد: جابجایی و تغییرات در نهادها و ارگان‌ها امری طبیعی است، ممکن است امروز در پست و نهادی مشغول به کار باشیم و فردا در آن نهاد نباشیم هرچند مهمتر از همه عملکردها و کارنامه‌ها است که برای همیشه برجای می‌ماند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این روزها علاوه بر مشکلات فراوان تحریم اجانب و استکبار به همراه موانع اقتصادی در زندگی روزمره مردم خلل ایجاد کرده است، بیان کرد: با توجه به قرار داشتن یک‌ساله در بحران کرونا نه تنها مردم ایران بلکه مردم بیشتر کشورهای دنیا متضرر شدند.

شریعت با اعلام اینکه دولت در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی با توجه قرار داشتن در شرایط تحریم ظالمانه کار خود را انجام می‌دهد و اقدامات اساسی و شایسته‌ای دارد، بیان کرد: با توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در امر اقتصاد مقاومتی مسؤولان تلاش‌ها را برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات معظم‌له به کار می‌بندند.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این نشست اظهار کرد: آمل شهر بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، تولیدی، عمرانی، اقتصادی و اشتغال است و نیازمند توجه ویژه مسؤولان کشوری و استانی است.

صدیقه حق‌شناس افزود: با توجه به اختصاص اعتبارات عمرانی لازم می‌توان در این شهرستان دست به اقدامات بزرگی زد البته آمل در زمینه کشت برنج از شهرهای شاخص است و در امر گل و گیاه، تولید مرغ و تخم‌مرغ، دیگر بخش‌های کشاورزی و اقتصادی می‌توان زمینه‌ساز کارهای بزرگ بود.

وی با اشاره به اینکه نباید قیمت گزاف نهاده‌ها، سموم و مبارزه با آفات در بخش کشاورزی، تولیدکنندگان کشورمان را به سوی ویلاسازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سوق دهد، گفت: آمل در زمینه پسماند نیز نیازمند نگاه ویژه است و باید بیش از پیش برای پسماند در این شهرستان تصمیم اساسی گرفته شود.

بخشدار جدید مرکزی آمل در این نشست با اشاره به اینکه بیش از سه سال در بخش لاریجان خدمت داشتم، اظهار کرد: لاریجان از بخش‌های کوهستانی و استراتژیکی است که مسیر ارتباطی پرتردد و با بار ترافیکی بالای شمال کشور به مرکز را فراهم کرده است.

رضا مقدم با اشاره به اینکه همه مسؤولان مدیون خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و صبر خانواده شهدا هستند، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع همیشه در اولویت کارهایم جای دارد و ما امانتدار مردم هستیم.

وی با بیان توجه به ظرفیت روستاها در بخش مرکزی، یادآور شد: توسعه امور روستایی و شناسایی ظرفیت‌های روستا برای ارتقای سطح معیشتی و درآمدی در راستای فعالیت‌ها است تا با همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی بتوانیم مفید فایده باشیم.

بخشدار سابق بخش مرکزی آمل در این نشست اظهار کرد: حدود 30 ماه به عنوان بخشدار مرکزی تمام تلاش خود را برای گره‌کشایی از مردم روستاها بکار بستم و امیدوارم کارنامه خوبی در زمان خدمت برای مردم به جای گذاشته باشم.

زینب سلطانی گفت: با توجه به قبولی در مقطع دکتری، برای ادامه تحصیل استعفای خود از بخشداری مرکزی را به استاندار مازندران تقدیم کردم.

انتهای پیام/86012/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول