اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

طرح ساماندهی آبشار یاسوج؛ پیری که لباس جوان می‌پوشد!

رئیس شورای شهر یاسوج در خصوص طرح جامع ساماندهی آبشار یاسوج گفت: ۵۶ سال برای آبشار کار انجام نگرفت و حالا که این مکان گردشگری پیر شده می‌خواهند لباس جوان بپوشند.

طرح ساماندهی آبشار یاسوج؛ پیری که لباس جوان می‌پوشد!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرداری یاسوج برای ساماندهی آبشار و پارک جنگلی یاسوج طرحی را در دست اجرا دارد که با اجرای آن بیش از ۲ هزار شغل ایجاد می‌شود.

به گفته شهردار یاسوج، حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از یک هزار میلیار  تومان خواهد بود.

اما طرح ساماندهی آبشار و پارک جنگلی یاسوج در ابتدای راه است و اقدام چندانی به وسیله مشاوران طرح صورت نگرفته و علی‌رغم دعوت معاون عمرانی استاندار، مشاوران با توجه به شرایط بیماری کرونا حاضر نیستند از اصفهان به یاسوج سفر کنند.

اما محمدرحیم دهراب‌پور در این نشست آبشار یاسوج را به جوانی تشبیه کرد که در دوران جوانی کاری برای آن نکردند و حالا که پیر شده می‌خواهند لباس عروس برایش بدوزند.

رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه ۵۶ سال برای آبشار کاری انجام نگرفت، افزود: شهردار یاسوج پاسخ دهد که چه چیزی از آبشار در تملک دارد که می‌خواهد ساماندهی کند.

وی بیان کرد: بخشی از آبشار در تملک آموزش و پرورش است، ضمن اینکه طرحی که شهرداری برای آبشار در دست انجام دارد مصوبه شورای شهر را ندارد.

‌وی ادامه داد: اگر راه و شهرسازی متولی طرح است قضیه فرق می‌کند اما اگر متولی شهرداری است باید پاسخ دهد که چه میزان از آبشار یاسوج را در اختیار دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول