اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد شاکری از افزایش 35 درصدی بلیت مترو و اتوبوس و 90 درصدی عوارض ساختمانی

عضو کمیسیون عمران گفت: افزایش 35 درصدی قیمت بلیط مترو، اتوبوس و حمل و نقل عمومی در پایتخت و 90 درصدی عوارض ساختمانی یعنی اینکه دولت و شهرداری دست به دست هم داده‌اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.‌

انتقاد شاکری از افزایش 35 درصدی بلیت مترو و اتوبوس و 90 درصدی عوارض ساختمانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (شنبه، 16اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: افزایش بی رویه قیمت بلیط مترو، اتوبوس و حمل و نقل عمومی در تهران به میزان 35 درصد و همچنین عوارض ساختمانی تا حدود 90 درصد اتفاق افتاده است که به نظر می رسد دولت و شهرداری دست به دست هم داده‌اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: معمولا نباید عوارض ساختمانی و قیمت بلیط حمل و نقل عمومی بالاتر از 10 درصد بوده باشد بنابراین نمی‌دانم چرا این افزایش قیمت اتفاق افتاده است. 

نماینده تهران در مجلس در تذکر دیگری خطاب به سازمان امور استخدامی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر تصریح کرد: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی براساس مصوبات گذشته مجلس و همچنین مصوبات لایحه بودجه سال 1400 باید انجام شود که چنین موضوعی را بایستی سازمان امور استخدامی تسریع ببخشد و دست اندازی ایجاد نکند.

شاکری گفت: در بازدیدی که از شهر زلزله زده سی سخت داشتیم فرسوده بودن بافت فرسوده در آن شهر نمایان بود و همین موضوع هم در زلزله اخیر باعث تخریب خانه‌ها شده است که معنایش غفلت بزرگی است که در این 7 سال اخیر در بخش مسکن رخ داده است؛ کسانی که به سی سخت نیامدند تا آوار شدن مردم را مشاهده کنند بدانند که مطالبه‌گری ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول