اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کرونا مسابقات کسب سهمیه المپیک قایقرانی در برزیل را لغو کرد

به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، مسابقات کسب سهمیه المپیک کانوئینگ در برزیل لغو شد.

کرونا مسابقات کسب سهمیه المپیک قایقرانی در برزیل را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات کسب سهمیه المپیک کانوئینگ  پان‌امریکن که قرار بود در برزیل برگزار شود به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، لغو شد. تصمیم فدراسیون جهانی براساس اعلام فدراسیون کانوئینگ پان‌امریکن به تایید رسید.

فدراسیون جهانی کانوئینگ در حال مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است تا ببیند چگونه می‌تواند 14 سهمیه المپیک توکیو را توزیع کند.

مقامات محلی در کوریتیبا برزیل مجبور شده‌اند به دلیل کرونا محدودیت‌های شدیدی را اعمال کنند به همین دلیل امکان برگزاری بازی‌ها به صورت ایمن در برزیل فراهم نبود. این مسابقه قرار بود روزهای 8 تا 11 آوریل (19 تا 22 فروردین) برگزار شود.

اختصاص سهمیه‌هایی که قرار بود در مرحله انتخابی اعطا شود نیاز به تصویب نهایی هیات اجرایی IOC دارد. مسابقات قهرمانی پان آمریکن در ماده اسلالوم هم در ریودوژانیرو برنامه‌ریزی شده که یکی دیگر از مسابقات مقدماتی المپیک محسوب می‌شود. طبق برنامه‌ریزی های انجام شده قرار است این مسابقه روزهای 30 آوریل تا 2 می (10 تا 12 اردیبهشت) برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول