اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

۱۱ تروریست داعشی در حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شدند

جنگنده‌های روسی با بمباران مواضع تروریست‌های داعش در سوریه، 11 تن از آن‌ها را به کام مرگ فرستادند.

۱۱ تروریست داعشی در حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های روسی روز جمعه (دیروز) مواضع تروریست‌های داعش در مناطق بیابانی سوریه را به شدت بمباران کردند که ۱۱ تروریست کشته شدند.

به نوشته وبسایت دیدبان حقوق بشر سوریه جنگنده‌های روسی با پرواز از پایگاه هوایی «حمیمیم» در غرب سوریه، پس از سه روز آرامش در منطقه ۶۰ مرتبه مواضع مختلف داعش را  مناطق ما بین «حلب»، «حماه» و «لاذقیه» و همچنین بیابان شرق «حمص» هدف قرار دادند.

این وبسایت در ادامه نوشت که تروریست‌های داعش در یک سال گذشته با حملات متعدد به مواضع غیرنظامیان در بیابان‌های سوریه، چهار کارگر نفت و ۱۱ چوپان و یک دختربچه را به شهادت رسانده‌اند. همچنین در حملات ارتش سوریه و روسیه و همپیمانان ۸۰۹ تروریست داعشی در یک سال گذشته کشته شده‌‌اند.

ماه گذشته عناصر داعش از مناطق شرقی سوریه به ویژه منطقه التنف که در اشغال نیروهای آمریکا است، چند حمله علیه مواضع ارتش سوریه و نیروهای متحد ‌آن انجام دادند که همین مسئله باعث شد ارتش سوریه عملیات پاکسازی مناطق بیابانی حدفاصل دیرالزور تا حمص را اجرا کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول