اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عبادی‌پور: هدف‌مان حضور در فینال پلاس‌لیگا است/آلکنو و دستیارش جز بهترین‌های جهان هستند

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: هدف‌مان حضور در فینال لیگ والیبال لهستان است.

عبادی‌پور: هدف‌مان حضور در فینال پلاس‌لیگا است/آلکنو و دستیارش جز بهترین‌های جهان هستند

میلاد عبادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست تیم والیبال اسکرابلچاتوف در دو دیدار رفت و برگشت مقابل شاگردان ولادیمیر آلکنو در تیم زنیت کازان اظهار داشت: بازی رفت به میزبان ما برگزار شد و فکر می‌کنم تنها به دلیل بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم. در ست اول آن بازی 23 بر 23 مساوی بودیم و شانس برتری داشتیم، اما بدشانس بودیم و 3 بر یک باختیم.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت که ما تیم ضعیفی هستیم. با تیمی بازی داشتیم که یک برند جهانی است. زنیت کازان با کادر فنی و بازیکنانی که دارد جز برنده‌های جهانی محسوب می‌شود. در کازان هم با تمام توان بازی کردیم و در ست اول هم خیلی راحت به پیروزی رسیدیم، اما از ست دوم تاکتیک تیم حریف تغییر کرد و کار برای ما سخت شد.

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: بازی در کازان برای ما خیلی سخت بود، چون آنها شرایط میزبانی داشتند و در بازی رفت هم به پیروزی رسیده بودند. اعتماد به نفس حریف بالاتر از ما بود و در نهایت بازنده شدیم، اما کار برای ما تمام نشده و هنوز در لیگ لهستان شانس داریم تا توانایی واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

عبادی‌پور افزود: منتظر شروع رقابت‌های پلی‌آف لهستان هستیم تا ببینیم که با چه تیمی روبرو خواهیم شد. قطعاً با هر تیمی که روبرو شویم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف‌مان حضور در فینال است و امیدوارم بتوانیم به آن برسیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درخصوص رویارویی با آلکنو و توتولو، سرمربی و مربی تیم ملی والیبال ایران و تیم زنیت کازان روسیه، خاطرنشان کرد: در بازی رفت با آلکنو و توتولو صحبت کردم. آنها جویای شرایطم شدند و من هم برنامه هایم را خیلی مختصر برای آنها شرح دادم. بیشتر با توتولو صحبت کردم و قرار شد در روزهای آینده با نزدیک شدن به اتمام مسابقات باشگاهی برنامه استراحت و تمرینات من را اعلام کنند. آلکنو و دستیارش سال‌ها است که با هم کار می‌کنند و قطعاً جز بهترین مربیان جهان هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول