اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی

رئیس اداره ورزش و جوانان خمین بر لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی تاکید کرد.

لزوم حمایت جدی از فعالان عرصه ورزش در ایام کرونایی

سعید امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین  اظهار کرد: بیماری کرونا شرایط سختی را برای همگان رقم زده است که جامعه ورزش نیز از آسیب‌های آن در امان نیستند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا و در خانه ماندن افراد طی یک سال اخیر موجب شده که سلامت و تحرک افراد جامعه در معرض خطر قرار گیرد، بیان داشت: تنها چیزی که همواره سلامت افراد را تضمین کرده و موجب سلامت تن و جسم افراد می‌شود ورزش است که بیش از هر چیز دیگری بدن به آن نیاز دارد.

امجدی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط موجود بسیاری از باشگاه‌ها و امکان ورزشی در استان و شهر خمین با تعطیلی و عدم مراجعه ورزشکار  همراه شد که این مسئله از نظر مالی مشکلاتی را برای باشگاه‌داران و سالن‌داران به همراه داشت.

امجدی بیان داشت: هم اکنون در تمام سالن‌ها و امکان ورزشی پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود، به طوری که در رشته‌های بدون برخورد از جمله شطرنج، بدمینتون، پینگ پنگ بازیکنان و ورزشکاران با حداقل نفرات مشغول تمرین هستند و مشکلی از نظر رعایت پروتکل‌ها وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمین بیان داشت: هم اکنون در شهر خمین 8 باشگاه ورزشی مختص آقایان، دو باشگاه مختص بانوان و چهار باشگاه دو منظوره فعالیت دارد، که فعالیت این باشگاه‌ها به صورت مستمر توسط هیات پزشکی شهرستان، کارشناسان مرکز بهداشت و مسوولان اداره ورزش مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

امجدی گفت: اکثر باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی خصوصی هستند و باید حمایت لازم از آنها صورت گیرد تا دچار ضرر و زیان نشوند، ضمن اینکه موضوع سلامت جامعه نیز مسئله با اهمیتی است که نباید از آن غفلت شود.

وی از افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی بخش خصوصی کشور طی روزهای آینده در این شهر خبر داد و افزود: این مجمع با سرمایه‌گذاری هنگفتی راه‌اندازی شده و سرمایه‌گذاران آن نیاز به حمایت جدی دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیان داشت: در حال حاضر تعدادی از ورزشکاران ملی پوش این شهرستان که در رشته‌های ناشنوایان، پینگ پنگ، دو و میدانی فعالیت دارند به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها دچار مشکل هستند که همین مسئله موجب می‌شود از نظر بدنی افت کرده و از تمرین عقب بمانند که باید برای این افراد چاره‌ای اندیشید.

امجدی گفت: شیوع کرونا بیش از 5 میلیارد  تومان به صنعت ورزش این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی با تشکر از خدمات  و جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان طی یک سال اخیر گفت: بر اساس آمار موجود تاکنون یک نفر به دلیل استفاده از فضاهای ورزشی به کرونا مبتلا نشده است که انتظار داریم با بازگشت شرایط به وضعیت عادی ورزشکاران همچنان خود را مقید به رعایت پروتکل‌ها کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول