اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کنند

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کرده و جلوی اقدامات خلاف ایستادگی کنند.

همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کنند

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره درخواست گروه‌های مختلف برای تخصیص اولویت دریافت واکسن کرونا اظهار داشت: ما باید جلوی هر نوع رانتی را بگیریم و اینکه تعدادی از گروه‌ها اعلام کنند که به ما هم واکسن کرونا و اولویت تخصیص قائل شوید نوعی رانت محسوب می‌شود و هیچ فرقی هم ندارد این درخواست رانت از سوی نماینده باشد یا هنرمند و وکیل.

وی افزود: جان برای همگان عزیز است ولی باید همه اقشار و گروه‌ها حرمت را نگه داشته و به اولویت‌بندی صورت گرفته از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق واکسن احترام گذاشته و پایبند باشند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: وقتی مصوبات ستاد ملی کرونا از سوی مقام معظم رهبری مورد تأیید، پذیرش و اجرا قرار می‌گیرد تکلیف بر همگان واضح است که باید به خروجی ستاد ملی مقابله با کرونا احترام گذاشته شود.

موحد گفت: تخصیص واکسن کرونا به غیر از اولویت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا خلاف است و پذیرفتنی نیست.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کرده و جلوی اقدامات خلاف ایستادگی کنند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مردم اگر عمل به قانون را ملاحظه کنند و تبعیضی را نبینند امیدوار شده و خود را با قانون تنظیم می‌کنند؛ اجرای قانون ولو قانون بد از فقدان قانون بهتر است.

موحد اظهار داشت: مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا که بارها مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده است به منزله قانون شرعی و الزام‌آور است  وتخلف از آن خلاف شرع بوده و هر کسی مدعی التزام به اسلام، دین و قرآن است باید قانونی که مورد تنفیذ مقام معظم رهبری و فصل‌الخطاب است مورد اجرای همگان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول