اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نویدکیا: زدن 6 گل جزو اتفاقات نادر فوتبال است/ نمی‌توانم بگویم گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من دیروز هم گفتم ما در نیم فصل اول مقابل آلومینیوم بازی سختی داشتیم، اینها اتفاقات نادر فوتبال است و این گونه نیست آلومینیوم 6 گل بخورد.

نویدکیا: زدن 6 گل جزو اتفاقات نادر فوتبال است/ نمی‌توانم بگویم گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی در نیمه دوم انجام دادیم. من دیروز هم گفتم ما در نیم فصل اول مقابل آلومینیوم بازی سختی داشتیم، اینها اتفاقات نادر فوتبال است و این گونه نیست آلومینیوم 6 گل بخورد. این چیزی از ارزش‌های آلومینیوم کم نمی‌کند. این تیم می‌تواند حتی صدرنشین را ببرد. به نظر من اگر احساسات خود را بتوانند کنترل کنند و منطقی تر کار کنند، برای همه تیم‌ها خطرناک خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نیمه اول ما سعی کردیم با پرس خیلی شدیدی از یک سوم دفاعی آلومینیوم از اشتباهات آنها استفاده کنیم. نیمه اول بازی پایاپای اما موقعیت ما بیشتر بود. اگر منصفانه بگویم، آلومینیوم بعد از اخراج بهم ریختگی داشت و با 10 نفر کار برایشان سخت شد و ما توانستیم از یک یار کمتر آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: مخصوصا با تعویض‌ها سعی کردیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در شرایط حمله بهتر از فضاها استفاده کردیم. آلومینیوم بی مهابا و احساساتی به دنبال گل زدن بود به همین دلیل در فاز دفاعی خوب عمل نکردند. بچه‌های ما خوب کار کردند و توانستند با بازی نسبتا خوب در نیمه دوم به برتری برسیم.

نویدکیا درباره اینکه فکر می‌کردید اینگونه بازی را ببرید، خاطرنشان کرد: این تیم می‌تواند صدرنشین را ببرد، می‌تواند در تبریز تراکتور را ببرد و در اینجا در دقیقه 93 گل بخورد و دقیقه 97 جبران کند، این نشان می‌دهد آلومینیوم می‌‌تواند تیم خوبی باشد.

سرمربی سپاهان درباره اینکه با این پیروزی در رده دوم هستید و برای قهرمانی آماده می‌شوید، گفت: نمی‌توان با 2 باخت و 2 برد به واقعیت‌های فوتبال ایران فکر کرد. نمی‌توانم بگویم گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم، چون با 2 باخت شما بدترین مربی و با 2 برد بهترین می‌شوید.

نویدکیا یادآور شد: ما راه‌مان را ادامه می‌دهیم و در نهایت اگر شرایط فراهم باشد که چه بهتر قهرمان شویم اگرنه ما بازی به بازی راه خودمان را به سمت جلو طی و با تمرکز کار می‌کنیم تا بتوانیم بعد از هفته سی‌ام رتبه خوبی برای سپاهان به دست آوریم.

سرمربی سپاهان درباره داوری، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم، گاهی اوقات تیم‌ها ممکن است از داوری سود کنند یا متضرر شوند اما من هیچ وقت نظر نمی‌دهم. من با کمک همکارانم کار خودم را انجام می‌دهم و در مورد بقیه مسائل کارشناسان باید نظر دهند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول