اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خرمزی: شیطنت تیم ما را بهم ریخت/همه گل‌هایی که خوردیم مشکوک بود

مربی موقت تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: من از مردم اراک عذرخواهی می‌کنم، مسئولیت را بعد از رفتن خطیبی قبول کردیم، در بازی با نساجی همه چیز خوب بود و بازی قابل قبول داشتیم و در آن شرایط نتیجه بدی نبود.

خرمزی: شیطنت تیم ما را بهم ریخت/همه گل‌هایی که خوردیم مشکوک بود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود خرمزی بعد از شکست مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار داشت: من از مردم اراک عذرخواهی می‌کنم، مسئولیت را بعد از رفتن خطیبی قبول کردیم، در بازی با نساجی همه چیز خوب بود و بازی قابل قبول داشتیم و در آن شرایط نتیجه بدی نبود. با هیات رئیسه صحبت کردم و گفتم من معرفت خودم را نشان دادم، اجازه دهید من بروم. گفتم در این تیم شیطنت می‌شود، نمی‌دانم از کجا و نمی‌توانم خیلی حرف‌ها را بزنم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: ما تیم را جمع کردیم و اجازه ندادیم انسجام تیمی بهم بریزد. تیم را از نظر روحی و روانی آماده کردم تا دیشب اما ماموریت من تمام شد آن هم خیلی بد و خاطره بدی از بازی برایم ماند. باید حرف‌هایم را بزنم، من آدم سالمی هستم و هیچ وقت نه با بازیکن و نه با داور صحبتی نداشتم. مدیرعامل باشگاه بعد از 10 روز آمدند، من تیم را آماده کردم اما آنها بحث مشارکت را مطرح می‌کنند و این حرف مطرح می‌شود که باشگاه قرار است فروخته شود، تیم و اردو بهم می‌ریزد، نتیجه این می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام گل‌هایی را که خوردیم مشکوک می‌دانم، این بازیکنانی که دیدم بازیکنان قبل نبودند و اصلا آلومینیومی وجود نداشت. همه جا گفتم خیلی از این بازیکنان در آلومینوم احیا شدند، فوتبال شان تمام شده بود اما با کمک باشگاه و مربیان احیا شدند و اسم قبلی خود را پیدا کردند اما بحث این است بازیکنان به جای اینکه معرفت خود و نان و نمکی را که خورده‌اند نشان دهند، با شینطیت تیم را بهم ریختند.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به شینطت‌های صورت گرفته در تیم، یادآور شد: این تیم بعد از 18 سال به لیگ برتر آمده، پارسال هم اینجا بودم، مدیریت خوبی بود. من می‌گویم اراک مدیرعامل دارد، خطیبی اگر رفت به خاطر شینطت برخی آقایان بود، شما هیچ وقت به خطیبی خرده نگیرید. من او را می‌شناسم و او رفیق من است اما شیطنت باعث شد او برود. اگر جلوی آن را نگیریم این تیم مانند چند تیم سال گذشته می‌شود که اسمی نمی‌برم. متاسفانه همه گل‌ها مشکوک بود و داور هم به نظرم خیلی بد سوت زد. من از مردم اراک عذرخواهی می‌کنم. مقصر این باخت من نیستم بلکه فقط شیطنت بود.

خرم‌زی درباره اینکه آیا می‌توانید شفاف بگویید چه کسی مقصر است، عنوان کرد: من نمی‌توانم اسمی ببرم اما تا دیشب تیم از نظر روانی خوب بود اما با صحبت در خصوص فروش باشگاه اردو و تیم بهم ریخت. فقط می‌توانم این را بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیرمستقیم می‌گویید مدیرعامل شیطنت کرده، پاسخی نداد.

خرم‌زی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید باخت امروز فنی نبود، اظهار داشت: باخت امروز به هیچ عنوان فنی نبود، همه بازیکنانی که دیدید، عده‌ای با جان و دل هم با نساجی هم امروز بازی کردند. همه چیز را گردن بازیکن نمی‌اندازم اما شیطنت‌ها از گوشه و کنار شروع شد و از دیشب شروع شد. من با رئیس هیات مدیره صحبت کردم و گفتم تیم تا الان خوب بود اما با برخی صحبت‌ها بهم ریخت. او صحبت‌هایی هم با بازیکنان در رختکن داشت اما فایده‌ای نداشت.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه او در تیم تنها بوده، گفت: من در این 2 هفته خیلی تنها بودم و این واقعیت است. من به جز 3 نفر از کادرم، کسی کنارم نبود. الان شرایط به گونه ای بود که آقایان باید جمع می‌شدند، حداقل بزرگان و مدیران باید تیم را جمع می‌کردند. من حتی تکلیف خودم را نمی‌دانستم چه کاره هستم، به من گفتند بزرگی و تیم را جمع کن اما تنها نمی‌توانستیم این کار را انجام دهم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که از همه نظر قابل احترام و باشگاه بزرگی است اما تنهایی که نمی‌توانم. من تنها بودم اما به خاطر مردم و شرایط تیم ایستادم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان شارژ شده بودند و اینکه منظور شما استعفا بوده، افزود: من استعفا ندادم، قبل از بازی با نساجی قرار بود بروم اما نه به سمت تبریز بلکه به سمت خانه و شهرم. یکی دو نفر از من خواستند بمانم و کمک کنم. قبلا هم گفتم تا دیشب خوب پیش می‌رفتیم اما صحبت‌های مطرح شده همه چیز را بهم ریخت. من می‌گویم امروز خیلی شیطنت وجود داشت، گل‌هایی که خوردیم شما ببینید؛ شما شرایط قبل بازیکنان را بیبنید و امروز را ببینید.

خزم‌زی درباره اینکه عدم تمرکز ناشی از چیست، گفت: با رفتن خطیبی باید هیات مدیره و باشگاه دور هم جمع می‌شدند و تکلیف را مشخص می‌کردند اما متاسفانه این کار را نکردند و این نتیجه‌اش است.

این آخرین بازی شما به عنوان مربی است، عنوان کرد: بله من کلا از کادر جدا خواهم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول