اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونایی شدن 40 ملوان دو ناو جنگی آمریکا در بحرین

منابع خبری گزارش کردند که شیوع ویروس کووید-19 در دو ناو جنگی آمریکا مستقردر بحرین موجب بیماری دستکم 40 نظامی این کشور شده و دو ناو‌ جنگی آمریکا قادر به انجام عملیات نیستند.

کرونایی شدن 40 ملوان دو ناو جنگی آمریکا در بحرین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری آمریکایی گزارش دادند که شیوع ویروس کووید-19 در دو ناو جنگی آمریکا مستقر در بحرین، پایگاه پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه موجب بیماری دستکم‌40 نظامی این کشور شده است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «فاکس نیوز» ملوانان ناوهای «یو‌اس‌اس سن دیگو» و «یو‌اس‌اس فیلیپین» به کرونا مبتلا شده‌اند. یک سخنگوی ناوگان  پنجم دریایی آمریکا در بحرین گفت که آزمایش کرونای 40 خدمه این دو ناو مثبت شده و ده‌ها ملوان دیگر که با نظامیان کرونایی در تماس بودند به قرنطینه انتقال داده شده‌اند.

به گزارش فاکس نیوز، با کرونایی شدن این تعداد ملوان آمریکایی، در بحبوحه حمله به نظامیان این کشور در عراق، اینک این ناو‌های جنگی آمریکایی قادر به انجام عملیات در منطقه نیستند.

در مارس  گذشته نیز مشخص شد که بیماری کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» شیوع پیدا کرده و در پی آن 13 نفر به کرونا مبتلا شدند. بعد از این اتفاق، مقامات این ناو بیش از 4 هزار تا 4 هزار و 800 خدمه خود را به قرنطینه فرستادند. اما اوایل ماه مه، ملوانان بار دیگر به این ناو باز‌گشتند تا این ناو را برای حرکت آماده کنند.

ویروس خطرناک کرونا در ناو‌های جنگی آمریکا جای نگرانی زیادی دارد زیرا ملوان‌ها در مجاورت یکدیگر کار می‌کنند.نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده که عملیات پاکسازی ، نظافت، ضدعفونی و واکسیناسیون پرسنل نظامی به ویژه نیروی دریایی را با جدیت به پیش می‌برد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول