اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

همیلتون: هشتمین قهرمانی جهان رویای نهایی من است/مجبور نیستم چند سال متعهد شوم

پرافتخارترین راننده جهان گفت: من در شرایط مساعدی قرار دارم به همین دلیل مجبور نیستم چندین سال متعهد شوم.

همیلتون: هشتمین قهرمانی جهان رویای نهایی من است/مجبور نیستم چند سال متعهد شوم

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس همیلتون دارنده 7 عنوان قهرمانی فرمول یک جهان تاکید کرد که کسب هشتمین عنوان قهرمانی عاملی تعیین‌کننده در مورد آینده فرمول یک نخواهد بود.

بعد از حکمفرمایی این راننده انگلیسی مرسدس در سال 2020، همیلتون برای ادامه دادن قهرمانی در سال جدید و کسب هشتمین عنوان پر قدرت حاضر خواهد شد تا بتواند از رکورد شوماخر عبور کند.

همیلتون که قراردادش سال 2020 به پایان رسیده بود برای یک سال دیگر تمدید کرد. با توجه به وضع قوانین جدید از سال آینده، همیلتون بعد از قهرمانی در فصل جدید می‌تواند تصمیم به بازنشستگی بگیرد.

وی در این باره گفت: من در ذهنم تصمیم مهمی گرفته‌ام که نمی‌خواهم این عامل تعیین کننده باشد. من وارد مسابقات شدم چون عاشق مسابقه بودم و این باید در هسته اصلی کاری من باشد که انجام می‌دهم. اگر من عاشق مسابقه نباشم همه چیزها برای تحسین کردن باشد، موضوعی است که احساس می‌کنم می توانم راه خود را گم کنم.

 

این راننده انگلیسی ادامه داد: کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان رویای نهایی من است اما فکر نمی‌کنم این عامل تعیین کننده باشد مبنی بر اینکه می‌مانم یا ادامه می‌دهم.

همیلتون همچنین تاکید می‌کند که برای امضای تمدید قرارداد خود بعد از سال 2021 خیلی عجله نخواهد کرد.

پرافتخارترین راننده جهان، خاطرنشان کرد: من به طور کامل در این فصل و ارائه خدمات سرمایه گذاری کرده‌ام اما هنوز هم کاری را که دوست دارم، انجام می‌دهم.

راننده مرسدس یادآور شد: من به طور کلی در موقعیت مساعدی هستم که مجبور نیستم به چندین سال متعهد شوم، بنابراین تصمیم گرفتم که یک معامله یکساله داشته باشم. سپس می‌توانم ببینم که سال چگونه می گذرد و در اواسط سال کجا هستیم یا پایان سال به چه سمتی می‌رود.

همیلتون همچنین به بحران کرونا اشاره کرد و یادآور شد: چه کسی می‌داند آیا ما هنوز در بحران بیماری همه گیر کرونا خواهیم بود یا خیر اما این بدان معنا نیست که من متعهد نیستم. من همچنان به این ورزش بسیار متعهد هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول