اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سوریه تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را به شدت محکوم کرد

سوریه ضمن محکوم کردن تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه سوریه گفت که تلاش‌های مستمر غرب برای تحمیل سیاست‌هایش بر سایر کشورها محکوم به شکست است و فقط منجر به تشدید تنش می‌شود.

سوریه تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را به شدت محکوم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوریه تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه روسیه را به شدت محکوم کرد و بر همبستگی با روسیه در برابر استکبار و رویکرد سلطه گرایانه حاکم بر سیاست و ابزارهای آمریکا تاکید کرد.

یک مقام رسمی در وزارت خارجه سوریه در اظهاراتی به خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گفت: جمهوری عربی سوریه، اقدامات قهری غیرقانونی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه  روسیه را که در اصل با قوانین بین المللی مغایرت دارد و نقض آشکار امور داخلی روسیه است، محکوم می‌کند.

این منبع افزود: سوریه بار دیگر تأکید می‌کند که فشارهای غرب از طریق این اقدامات و تلاش‌های مستمر آن برای تحمیل سیاست‌هایش بر سایر کشورها محکوم به شکست است و فقط منجر به تشدید تنش و جو بی ثباتی در عرصه بین المللی می‌شود.

این مقام وزارت خارجه سوریه گفت:  سوریه که مردم آن در نتیجه اقدامات یک جانبه غیرقانونی از تروریسم اقتصادی رنج می‌برند، مجددا بر همبستگی کامل خود  با کشور روسیه به عنوان دوست در برابر استکبار و رویکرد هژمونیک حاکم بر سیاست و ابزارهای آمریکا تاکید می‌کند و همچنین خواستار لغو فوری این اقدامات غیرقانونی و احیای قوانین بین المللی به منظور حفظ صلح و ثبات است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول