اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشکلات ۴۵ نفر از مردم زنجان با حضور استاندار در سامد بررسی شد/تمکین از قانون اولویت استان در همه امور است

استاندار زنجان در ادامه ملاقات‌ها و ارتباط‌های مردمی خود روز پنجنشبه با حضور سه ساعته در پای تلفن سامانه سامد با شنیدن مشکلات تماس گیرندگان راهکارها و دستوراتی برای رفع این مسائل ارائه کرد.

مشکلات ۴۵ نفر از مردم زنجان با حضور استاندار در سامد بررسی شد/تمکین از قانون اولویت استان در همه امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در این سامانه که با حضور شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، برای رفع مشکلات بیان شده از سوی مردم، از مدیران استان خواست به طور جدی پیگیر رفع مسائل آنها بوده و گزارش‌های لازم را در این خصوص به استانداری ارائه کنند.

وضعیت معیشت شماری از افراد و مددجویان نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، مشکلات مربوط پرداخت اجاره بهای مستاجران، اشتغال شماری از افراد بیکار، کمک‌های موردی برای رفع مشکلات درمانی تعدادی از افراد، مشکل استخدامی شماری از افراد در شرکت‌های صنعتی، مشکل مسیرهای ارتباطی و آب شرب شماری از روستاها، مسائل مربوط به بیمه کارگران، نبود دندانپزشک در روستای پری زنجان، رفع مشکلات واحدهای تولید، درخواست تسهیلات برای اجاره بها، بلاتکلیفی برخی از زمین ها در شهرستان ابهر، درخواست خانواده‌ها برای دریافت گوشی هوشمند برای شرکت در آموزش‌های مجازی، مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در یکی از شهرکهای صنعتی استان در شهر دندی، درخواست امهال قسط تسهیلات واحد تولیدی از جمله مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با استاندار زنجان در سامانه سامد بود.
استاندار زنجان به تعدادی از افراد تماس گیرنده برای یافتن شغل قول همکاری داد و از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست نهایت همکاری را با این افراد در راستای اشتغال به کار در واحدهای صنعتی و تولیدی استان انجام دهد.
حقیقی به شماری از افراد نیز که مشکلات معیشتی و درمانی داشتند قول همکاری و مساعدت لازم را داد.
استاندار زنجان در پاسخ به مشکلات مربوط به استخدام در شرکت ایران ترانسفو زنجان گفت: طی دو سال گذشته بیش از ۸۴۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط استان از طریق شرکت در آزمون و مصاحبه در این شرکت مشغول به کار شده‌اند.

حقیقی افزود: تنها راه اشتغال به کار در کارخانه ایران ترانسفو، پذیرفته شدن در آزمون سراسری این شرکت است و طی سال‌های اخیر افراد به کار گیری شده در آن نیروهای بومی استان بوده‌اند.

وی تمکین از قانون را اولویت اول استان در همه امور بیان و تاکید کرد: در به کارگیری افراد متقاضی کار نیز هیچگونه سفارش و دور زدن قانون نخواهیم داشت تا همه متقاضیان از شرایط یکسان و برابری برای اشتغال به کار برخوردار باشند.

استاندار زنجان در پایان با قدردانی از مدیران استان در رفع مشکلات مردم گفت: ارتباطات مردمی در شرایط کرونایی نیز تعطیل نشده است و مدیران وظایف خود را به درستی و با تمام ظرفیت انجام می‌دهند.

 سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه‌های دولتی منعکس کنند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول