اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضاوند: حواشی از استقلال دور باشد موفق می‌شویم / امیدوارم اتفاقات خوب رقم بزنیم

آرش رضاوند پس از پیروزی مقابل فولاد در خصوص تغییر سرمربی استقلال صحبت کرد و از امیدواری به آینده پرده برداشت.

رضاوند: حواشی از استقلال دور باشد موفق می‌شویم / امیدوارم اتفاقات خوب رقم بزنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش رضاوند پس از پیروزی مقابل فولاد در میکسدزون اظهار داشت: مهم این بود که برنده بازی شویم زیرا مدتی بود پیروز نشده بودیم. خداراشکر در این مسابقه به برتری رسیدیم و به کورس قهرمانی بازگردیم. 

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان استقلال انگیزه‌ای خاص برای این مسابقه داشتند گفت: ما با آقا فرهاد هم کار کرده بودیم، من از کادر قبلی هم تشکر می‌کنم، زحمات زیادی کشیدند ولی همه جای دنیا به این صورت است که وقتی مربی عوض می‌شود انگیزه‌ها بالا می‌رود. 

رضاوند در خصوص اینکه آیا اوضاع با مجیدی بهتر می‌شود یا خیر، گفت: قطعاً همینطور خواهد بود. امیدوار با هم سال خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم پارسال نیز سال خوبی با هم داشتیم و امیدوارم سال بعد نیز روند خوبی داشته باشیم. امیدوارم در سال آینده بتوانیم اتفاق بهتری رقم بزنیم.

وی درباره اظهارات مجیدی در کنفرانس، که ترکیب کنونی استقلال بهترین تیم آسیاست و آیا این تیم می‌تواند قهرمانی کسب کند اظهار داشت: امیدوارم حواشی از تیم دور باشد چون وقتی حواشی دور بماند ما موفق خواهیم شد. پارسال نیز همین موقع‌ها بود که دوباره مربی عوض شد و همین حاشیه‌ها تیم را اذیت کرد. اما امیدوارم با آمدن آقای مجیدی و کارد فنی‌اش بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول