اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلاهبردار میلیاردی ۴ سال پس از فوت در رباط کریم دستگیر شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در رباط کریم گفت: این متهم پس از اخذ گواهی فوت در سال ۹۵، از طریق فروش زمین و ملک در شهرستان رباط کریم، ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

کلاهبردار میلیاردی ۴ سال پس از  فوت در رباط کریم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت شکایت‌هایی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش زمین و ملک در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی گفت: متهم با اخذ گواهی فوت در سال ۹۵، ذهنیت شکات را منحرف کرده بود، به نحوی که کلیه افراد از دستگیری وی ناامید شده و در طول این مدت هم با فروش مال غیر و جعل اسناد و قطعه‌بندی زمین‌هایی که از طریق کلاهبرداری به‌دست آورده، مبالغ زیادی را کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی، با انجام اقدامات اطلاعاتی چند ماهه، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

ظهیری با بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده توسط متهم ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرائم خود را قبول داشته و به کلاهبرداری زمین، املاک و فروش مال غیر در شهرستان رباط کریم اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول