اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افزایش رشته و جوایز دومین جشنواره گیله دختر

دبیر جشنواره سالانه گیله دختر با بیان اینکه جشنواره گیله دختر، دومین تجربه برای قدردانی از زنان و دختران نخبه علمی، هنرمند و ورزشکار گیلانی است، گفت: ابعاد گسترده‌تر و رشته‌های بیشتری در قیاس با سال گذشته به جشنواره افزوده‌شده و به لحاظ کمی تعداد جوایز افزایش پیداکرده است.

افزایش رشته و جوایز دومین جشنواره گیله دختر

مصطفی بلورچی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: در برگزاری دومین جشنواره‌‌ گیله دختر، درصدد آماده‌سازی جشنواره‌ای متفاوت در راستای خط‌مشی‌ گام دوم انقلاب اسلامی و ترسیم نقش جوانان در توسعه و پیشرفت ایران هستیم.

وی این جشنواره را فضایی برای توانمندی‌های بانوان دانست و گفت: جشنواره آتی دومین تجربه برای قدردانی از زنان و دختران نخبه علمی، هنرمند و ورزشکار گیلانی است که توانسته‌اند در اقصی نقاط کشور به‌عنوان بانوان مستعد گیلانی افتخار بیافرینند و نام بانوان گیلانی را سربلند و سرافراز کنند.

به گفته دبیر جشنواره سالانه گیله دختر، زنان و دختران فرهیخته گیلان ‌زمین در جشنواره گیله دختر ۱۳۹۹ گرد هم آمدند تا در دیداری رودررو هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) از دستاوردهای ارزشمند این عزیزان تقدیر شود.

بلورچی با بیان اینکه در حال حاضر در حال آماده‌سازی جشنواره فرهنگی متفاوتی در راستای خط‌مشی‌ انقلاب و ظرفیت‌های جامعه زنان در تمدن‌سازی و رشد و بالندگی ایران اسلامی در نخستین سال از قرن جدید هستیم، تصریح کرد: ابعاد گسترده‌تر و رشته‌های بیشتری در قیاس با سال گذشته به جشنواره افزوده‌شده و به لحاظ کمی تعداد جوایز گیله دختر ۱۴۰۰ در دسته هنر از چهار به ۱۶ جایزه و در دسته ورزش این تعداد دو برابر شده است.

به گفته وی، در این جشنواره، جوایزی به فعالین اقتصادی و بانوان کارآفرین، دوستداران محیط‌زیست، حامیان حقوق حیوانات و مدافعین سلامت و جایزه ویژه‌ای برای منتخب همسران مدافعین حرم با نام "سارا جنگلی" خواهر مبارز شهید میرزا کوچک خان جنگلی، اختصاص‌یافته تا از این طریق به نقش پررنگ همسران شهدا در اشاعه فرهنگ ایثار پرداخته شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول