اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشدید نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در خوزستان

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان از تشدید نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در خوزستان خبر داد.

تشدید نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار خوزستان نظارت بر اجرای محدودیت‌ها جدی‌تر خواهد بود و ۲۵ اداره غیرضرور تا پایان سال به ۱۰ درصد کارکنان فعال خواهند بود.

وی افزود: در شهرهای قرمز و نارنجی ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع خواهد بود.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: مدیرانی که در استان مصوبه حضور یک سوم کارکنان در ادارات اجرا نکردند توسط استاندار تذکر کتبی گرفتند و مقرر شد فرمانداران کما فی السابق نظارت بر اجرای محدودیت‌ها را با شدت ادامه دهند.

وی ادامه داد: برای اجرای صحیح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها تیم‌های نظارتی تشکیل شده تا بخش‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: نتایج بازرسی‌ها در قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان تحلیل و نتیجه نهایی در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول