اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

الگوسازی رفتار گردشگری منطبق با شرایط کرونایی برای نوروز ۱۴۰۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی بر الگوسازی رفتار گردشگری منطبق با شرایط کرونایی برای سفرهای نوروز ۱۴۰۰ تاکید کرد.

الگوسازی رفتار گردشگری منطبق با شرایط کرونایی برای نوروز ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تاکید به لزوم الگوسازی رفتار گردشگری منطبق با شرایط کرونایی برای نوروز ۱۴۰۰، اظهار داشت: با توجه به مصوبه امروز ستاد ملی کرونا، سفر به شهرهایی که در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند ممنوع و در سایر شهرها بلامانع خواهد بود، از این‌رو لازم است برای جلوگیری از هرگونه پیشروی این بیماری الگوسازی رفتاری گردشگری برای سفرهای پیش رو انجام پذیرد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمام صنوف فعال و مرتبط با حوزه گردشگری الزامی است و در راستای کنترل این امر کمیته‌های نظارتی به‌صورت مستمر از مراکز مربوطه بازدید به عمل خواهند رساند.

رحمتی، اولویت نخست اقامت گردشگران را در مراکز رسمی اقامتی استان عنوان کرد و گفت: باتوجه به اینکه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اقامت گردشگران الزامی است، از این‌رو اسکان مسافران در اولویت نخست در مراکز اقامتی رسمی اعم از هتل و هتل آپارتمان‌های تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان میسر خواهد بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول