اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

کاشت درخت به یاد شهدای مداح و پیرغلامان/ رونمایی از بوستان شهدای ستایشگر

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی گفت: این بنیاد، برای اولین بار و به مناسبت گرامیداشت و ماندگاری نام و یاد شهدای ستایشگر و پیرغلامان اهل بیت(ع) همزمان با ایام درختکاری و روز بزرگداشت شهدا، ۲۵ اصله درخت در فرهنگسرای تهران کاشت.

کاشت درخت به یاد شهدای مداح و پیرغلامان/ رونمایی از بوستان شهدای ستایشگر

سعید غضنفری، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: این بنیاد به عنوان مرکز جامع خدمات  به هیئات، تشکل های دینی و ستایشگران اهل بیت ع در راستای فعالیت های فرهنگی امسال برای اولین بار و به مناسبت گرامیداشت و ماندگاری نام و یاد شهدای ستایشگر و پیرغلامان اهل بیت(ع) همزمان با ایام درختکاری و همچنین به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، ۲۵ اصله درخت در فرهنگسرای تهران با مشارکت مسئولین این فرهنگسرا کاشت.

وی افزود: این برنامه به صورت همزمان در سایر استان‌ها در حد وسع و بضاعت اجرایی خواهد شد تا بتوانیم نام و یادی از این بزرگان داشته باشیم.

غضنفری با اشاره به اینکه بنیاد دعبل خزاعی، مرکز جامع خدمات به هیئات، تشکل‌های دینی و ستایشگران اهل بیت(ع) است، گفت: این درختان در بوستان باغ نو این فرهنگسرا غرس خواهد شد و به نام این شهدا و ستایشگران فقید پلاک خواهند شد. بنا داریم در این بوستان، بخشی را به نام شهدای ستایشگر و پیرغلامان فقید و در قید حیات ایجاد کنیم و امروز مراسم رونمایی از آن نیز انجام شد.

غضنفری در پایان خاطرنشان کرد: مراسم امروز با حضور مداحان و چهره‌هایی همچون خانواده شهید داوود عابدی، غلامعلی رجبی، ابراهیم هادی، مجید سیب‌سرخی، حسن شیخ‌آذری، مرتضی کریمی و بهرام مهرداد و ایثارگرانی همچون جواد علی‌گلی و محمود ژولیده و پیرغلامان یا خانواده‌های آنان همچون حاج اکبر بازوبند، حاج مهدی آصفی، حاج اصغر زنجانی، حاج غلامرضا سازگار، حاج رضا موید خراسانی و حاج علی انسانی و همچنین خانواده پیرغلامان مرحوم حاج علی آهی، حاج نادعلی کربلایی، حاج محمد کوثری و حاج فیروز زیرک کار و با حضور حجت‌الاسلام باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

تصاویری از این برنامه را اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول