اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره برداری از دو ابر پروژه البرز در نیمه نخست سال 1400

استاندار البرز با اشاره به طراحی پروژه‌های راهی بزرگ در استان البرز، گفت: این پروژه‌ها به منظور تسهیل تردد مردم در دستور کار قرار گرفته است که در این میان نیمه نخست سال 1400 شاهد بهره برداری از کمربند شمالی و قطار شهری کرج خواهیم بود.

بهره برداری از دو ابر پروژه البرز در نیمه نخست سال 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، شامگاه شنبه، در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل این سازمان صورت گرفت، با اشاره به اینکه بستر کافی برای توسعه زیرساخت‌های تردد استان البرز فراهم شده است، گفت: طرح‌های ملی و بزرگی در این راستا برنامه ریزی و اجرای آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به گره ترافیکی موجود در البرز، اظهار کرد: از جمله پروژه‌هایی که به کمک رفع ترافیک استان البرز و سهولت تردد در این استان می‌آید، آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه ومسافربری شدن فرودگاه پیام است که همگی با توجه و نگاه مسؤولان ملی به ثمر می‌نشیند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول