اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو هیات مدیره آلومینیوم:خرمزی به کار خودش ادامه می دهد/مورد مشکوکی از بازیکنان برای ما محرز نشده است

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: هیچ تصمیم و خروجی در هیات مدیره نداشتیم و خرمزی کار خودش ادامه می‌دهد.

عضو هیات مدیره آلومینیوم:خرمزی به کار خودش ادامه می دهد/مورد مشکوکی از بازیکنان برای ما محرز نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال آلومینیوم اراک دربازی روز گذشته مقابل سپاهان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد تا محمود خرمزی با ناراحتی در کنفرانس خبری پس از این مسابقه پایان ماموریتش را اعلام کند و علاوه بر این گل‌های خورده شده را مشکوک دانست.

مجید آنجفی، عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اظهارات خرمزی مبنی بر پایان کارش، اظهار داشت: به هرحال بعد از بازی طبیعی بود که سرمربی تیم از شکل بازی و داوری و... ناراحت باشد. شاید به خاطر نتیجه عصبانی بوده اما او به کار خودش ادامه می‌دهد. هیچ تصمیم و خروجی در هیات مدیره نداشتیم. اگر تصمیمی بگیریم باشگاه رسما اعلام می‌کند اما خرمزی همچنان در کنار ما است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. ان‌شاالله به زودی اعضای تیم و همکاران از التهاب این بازی خارج شوند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود روز قبل از بازی مدیرعامل باشگاه در جمع اعضای تیم، از واگذاری خبر داده است، عنوان کرد: این موضوع منتفی شد. اصلا چنین بحثی  مطرح نیست و متاسفانه به اشتباه القا شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه خرمزی در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد تمام گل‌‌های خورده شده مشکوک هستند و آیا کم کاری از بازیکنان دیده شده، گفت: نه، واقعا چیزی با این عنوان برای ما محرز نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول