اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شناسایی اولین مبتلا به کرونای انگلیسی در گیلانغرب/ فرماندار: مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم

فرماندار گیلانغرب، از مثبت شدن اولین مورد تست ویروس جهش یافته کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: اقدامات پیشگیرانه انجام شده و اوضاع تحت کنترل قرارگرفته است.

شناسایی اولین مبتلا به کرونای انگلیسی در گیلانغرب/ فرماندار: مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کورش محمودیان در جلسه فوق العاده ستاده کرونا شهرستان گیلانغرب از مثبت شدن اولین مورد تست ویروس جهش یافته کرونا در این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه مورد مثبت شده تست کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان به علت حضور این فرد در یک مراسم عزاداری در جنوب کشور بوده است، افزود: با اعلام این موضوع چهار تیم واکنش سریع در بهداشت و درمان شهرستان تشکیل شده اقدامات پیشگیرانه انجام شده و اوضاع تحت کنترل قرارگرفته است.

فرماندار گیلانغرب گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ نمونه از افرادی که با فرد مثبت شده ارتباط داشته‌اند تهیه شده است.

وی با بیان اینکه زنگ خطر در شهرستان  به‌صدا درآمده است، گفت: سلامت مردم خط قرمز است و کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

وی از تعطیلی و بستن مزارستان‌ها خبرداد و افزود: زدن ماسک در دستگاه‌های اداری و مراکز خدماتی اجباری بوده و مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم، چرا که خدماتی که سلامت مردم را به خطر اندازد آسیب است  ودر این راستا از ورود به مزارستان‌ها هم تا پایان سال جلوگیری خواهد شد ضمن اینکه ورودی تمام مناطق گردشگری هم مسدود خواهد شد و از ورود رانندگان فاقد ماسک و متخلف در امر موارد بهداشتی به بازارچه سومار هم ممانعت بعمل می‌آید.

محمودیان همکاری مردم را بیش از گذشته خواستار شد و گفت: مردم خطر کرونا را جدی‌تر از قبل بدانند چرا که وضعیت فعلی بسیار شکننده است و اگر رعایت نشود دوباره آتش  بیماری کرونا شعله‌ور خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود حتما استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌ها با جدیت دنبال شود.

۱۰۱ درصد مردم گیلانغرب در طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا شدند

نوری، مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گیلانغرب هم با اشاره به اینکه تاکنون ۶ مورد ابتلای کرونای جهش یافته در استان شناسایی شده  است، گفت: از ابتدای شروع اپیدمی از ۲ هزار و ۷۶۵ نمونه اخذ شده تست یک‌هزار و ۲۵۹ نفر مثبت بوده و ۶۵ نفر فوت شده‌اند.

وی درخصوص طرح ملی شهید سلیمانی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۱۰۱ درصد جمعیت شهرستان غربالگری شده‌اند.

نوری، از آمادگی بهداشت ودرمان برای تست رایگان تمامی کارکنان دستگاه‌های اداری و ناوگان حمل ونقل شهری خبر داد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول