اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل بیمارستان جدید سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت بیمارستان 160 تخت‌خوابی سلماس، گفت: حدود ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان سلماس طی سال جاری در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۷۰میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل بیمارستان جدید سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یعقوب رضازاده در بازدید از روند کار و پیشرفت بیمارستان جدید سلماس خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این بیمارستان شد و اظهار داشت: حدود ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان سلماس طی سال جاری در نظر گرفته شده که تاکنون ۷۰میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: این طرح بیمارستانی با نظارت اداره‌کل راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و تاکنون حدود ۲۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۲۸۴ مترمربع هزینه شده‌ است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز اظهار داشت: روند اجرای این طرح طی سال‌های گذشته به خاطر کمبود منابع مالی کند بود ولی با نگاه ویژه اعتباری، در حال حاضر عملیات اجرایی آن سرعت گرفته است.

سید محسن حمزه‌لو ادامه داد: این اداره کل برای تکمیل طرح ملی احداث بیمارستان ١۶٠ تخت‌خوابی شهرستان سلماس تعامل مناسبی را با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و بخش خصوصی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ١۶٠ تخت‌خوابی شهرستان سلماس در جاده سلماس به خوی و در ضلع جنوبی روستای برگشاد احداث می‌شود.

این مقام مسوول افزود: زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان ١٢ هزار و ۲۴۹ مترمربع بوده که شامل بخش‌های اورژانس، اعمال جراحی کوچک، آزمایشگاه و بخش‌های بستری است و کل اعتبار مورد نیاز برای ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی سلماس ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول