اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| افتتاح فاز نخست بیمارستان سرطان جنوب در سال ۱۴۰۱

عضو هیئت امنای بیمارستان هزار تخت‌خوابی سرطان جنوب از افتتاح فاز نخست این بیمارستان که در پنج فاز تعریف شده است، در سال ۱۴۰۱ به شرط اهتمام خیرین خبر داد.

فارس من| افتتاح فاز نخست بیمارستان سرطان جنوب در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در پاسخ به مطالبه مردمی ثبت شده در سامانه "فارس‌ من" با عنوان "بیمارستان تخصصی سرطان جنوب به کجا رسید؟" اظهار داشت: مانند بسیاری از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته، کلنگ احداث بیمارستان تخصصی سرطان نیز به نام مبارک حضرت سیدالشهدا با هدف خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در جنوب کشور با ظرفیت هزار تخت بیمارستانی به زمین زده شد.

وی افزود: این بیمارستان در پنج فاز، هر یک با ظرفیت ۲۰۰ تخت تعریف شده است که در فاز نخست اسکلت به‌ طور کامل انجام شده و معماری نیز در حال انجام است و در صورت ادامه همکاری خیرین، این فاز در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اینکه برای بیماران مبتلا به سرطان به شدت دچار کمبود تخت هستیم، گفت: تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد از بیماران مبتلا به سرطان مربوط به شیراز هستند و مابقی از شهرستان‌های دیگر و خارج از استان مراجعه می‌کنند و اخلاق حرفه‌ای حکم‌ می‌کند که به آنها رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: اسکلت فاز دوم نیز در حال انجام است و در سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده و وارد فاز معماری می‌شود.

ایمانیه در ادامه به سه فاز دیگر نیز اشاره کرد و گفت: سه فاز بعدی نیز خاکبرداری شده و فنداسیون نیز ریخته شده است و همین جا از خیرین فارسی تقاضا می‌کنیم که برای اتمام این بیمارستان همت گمارند، حتی افراد ضعیف به لحاظ مالی نیز می‌توانند در ساخت این بیمارستان با هزینه‌های اندک کمک کنند چرا که ساخت این بیمارستان از ابتدا برا پایه فروش اوراق وقف جمعی بنا نهاده شد.

عضو هیئت امنای بیمارستان سرطان جنوب تاکید کرد: با همین کمک‌های خیرین می‌توان بیمارستان را سریع‌تر تجهیز کرد.

 وی با ارائه پیشنهادی اظهار داشت: برخی نقدینگی ندارند اما زمین یا ملکی دارند که می‌توانند آن را اهدا کرده تا ما با فروش ان املاک، هزینه را به سمت ساخت و تجهیز این بیمارستان سوق دهیم تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان و پذیرش بیماران نیازمند باشیم.

انتهای پیام/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول