اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حضور چهار ورزشکار مرکزی در اردوی تیم ملی شنای جانبازان

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی از حضور چهار ورزشکار استان مرکزی در اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین کشور خبر داد.

حضور چهار ورزشکار مرکزی در اردوی تیم ملی شنای جانبازان

ابراهیم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شناگران جانباز و معلول استان مرکزی برای اولین بار در اردوی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین کشور انتخاب شدند.

وی افزود: نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنا در دو رده جوانان و بزرگ‌سالان از چهاردهم تا هجدهم اسفندماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی بیان داشت: بر همین اساس چهار ورزشکار استان مرکزی به نام‌های علی یساولی، علیرضا فتاحی، علیرضا کمیجانی و علیرضا بهاری زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

نصیری ادامه داد: تیم شنای جانبازان و معلولین استان مرکزی زیر نظر علیرضا کمیجانی مربی جوان و باانگیزه اراکی با تمامی محدودیت‌های ایام شیوع ویروس کرونا از هیچ‌گونه فعالیتی دریغ نکرده و این ورزشکاران را با تمرینات منظم هدایت کردند که در انتخاب ورزشکاران برای نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنا از سوی فدراسیون متبوع چهار ورزشکار در مرحله اول و دوم این اردو جواز ورود را به دست آوردند.

وی از زحمات این مربی جوان و با استعداد که خود نیز از ورزشکاران خوب این رشته ورزشی بوده است برای این حضور تقدیر و تشکر کرد و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول